הרוג מירי בהרצליה. צילום תיעוד מבצעי מד"א
הרוג מירי בהרצליה. צילום תיעוד מבצעי מד"א

חיסול בהרצליה: אופנוען בן 35 נורה למוות ברחוב

כוחות רפואיים שהגיעו למקום טיפלו בגבר במצב אנוש עם פצעי ירי, אך נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 31.7.19 23:35

בשעה 23:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פצוע מירי ברחוב צלע צפון בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, העניקו טיפול רפואי לגבר בן 35 במצב אנוש ומחוסר הכרה, ונאלצו לקבוע את מותו. ההרוג הוא עבריין המוכר למשטרה. צו איסור פרסום הוצא על פרטי המקרה.

חובש רפואת חירום במד"א רפאל נהרי והפראמדיק עידן שינה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 35 שוכב על הכביש בסמוך לאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצעי ירי בגופו. אזרחים שהיו במקום ביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכת מוקד מד"א. המשכנו את הטיפול הרפואי אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופה נאלצנו לקבוע את מותו".

לפי דיווח של בר פלג בעיתון הארץ, המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התקרית, ובכללה איסוף מצלמות האבטחה הרבות המוצבות באזור. לזירה הגיעו כוחות משטרה גדולים, בהם מפקד מחוז תל אביב. לפי חקירה ראשונית של המשטרה, ההרוג יצא ממכון כושר על אופנוע כשנורה לעברו מספר רב של כדורים. דקות ספורות לאחר הירי הגיעו לזירה חבריו של ההרוג ובני משפחתו, בהם אשתו ואביו. בזירה התפתחו עימותים בין בני המשפחה לשוטרים ואחד מבני המשפחה עוכב לחקירה.

ההרוג הורשע לפני כשנתיים במסגרת הסדר טיעון בקשירת קשר לניסיון רצח של איש עסקים מוכר, וריצה שנתיים מאסר. בחודש מאי האחרון הוא נעצר בחשד לביצוע עבירות של גרימת חבלה, נשיאת נשק וקשירת קשר לביצוע פשע, ולאחר מכן שוחרר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דנה

    יונתן אתה צודק אני מרגישה שהמצב מיום ליום מדרדר ואין מושיע כאזרחית שגרה פה הכל השתנה פה בשש שנים האחרונות אין דין ואין דין וכל שומרי החוק אוכלים בורקס

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר