שכונת נווה עמל. צילום עזרא לוי
שכונת נווה עמל. צילום עזרא לוי

סכסוך השכנים יצא משליטה: שכנה נחתכה בידה, שכן נעצר

תושבת נווה עמל מתלוננת שמזה שנתיים ממרר השכן את חיי משפחתה. כשאחת השכנות ניסתה להפריד בינו לבין בעלה היא נחתכה בידה מסכין שהחזיק השכן. המשטרה מסרה שהוא נעצר ונשלח להסתכלות

פורסם בתאריך: 1.8.19 12:05

תושבת שכונת נווה עמל נחתכה ביום שני בידה מסכין כשניסתה להפריד בין בעלה לבין אותו שכן לאחר שעימות פרץ ביניהם. השכן, שאחז בסכין, נעצר על ידי השוטרים שהגיעו למקום, גם בחשד להתערטלות בציבור והפרעה לשכנים. מהמשטרה נמסר כי אותו שכן הובא ביום שלישי לבית המשפט ומעצרו הוארך עם החלטה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

"זו לא הפעם הראשונה שהוא מציק לנו ומזיק לרכוש שלנו, אבל הפעם זה עלה מדרגה", מספרת דיירת ברחוב שבו אירע המקרה, "אתמול הבן שלי יצא לבריכה שלנו בחצר והשכן שמע אותו, טיפס על גג הרעפים של הבית שלו ונעמד עליו, הוריד את המכנסיים וחשף את איבר המין שלו כשביד הוא מחזיק צינור מים והחל להתיז מים על הבן שלי. הוא גם אמר לבן שלי כל מיני דברים גסים. אני הייתי אצל השכנה, באותו הרחוב, ובעלי התקשר לספר לי על מעשיו של השכן. הזמנתי את המשטרה ויצאתי לכיוון הבית והשכנה ליוותה אותי. פתאום אני רואה את השכן מתקרב אלינו עם סכין ביד. בעלה, שחשש שהוא יפגע בנו, יצא אליו והתחיל עימות בין השניים. כשהחברה שלי ניסתה להפריד ביניהם הוא חתך אותה ביד עם הסכין. המשטרה הגיעה ועצרה אותו. הלכתי איתה למוקד של קופת החולים ועשו לה שם תפרים. זה נגמר הפעם בנס, עם חתך ביד, אבל הוא היה יכול לדקור אותנו. אני חוששת שאם הוא יחזור לגור פה הוא עלול לארוב לנו ולנסות לתקוף אותנו. אמרתי למשטרה שהכתובת נמצאת על הקיר וזה עניין של זמן. אם זה לא סוף הסיפור איתו, זה ייגמר רע מאוד. הוא מהווה סכנה לציבור. הילדים שלי מפחדים לצאת מהבית. הילד שלי בחרדות עצומות ממנו. הוא נכנס מהגינה כדי לא להיתקל בו. זו הסיטואציה שאנחנו חיים בה היום".

היא מספרת שהכל החל לפני שנתיים. "עד לפני שנתיים היינו ביחסים מאוד טובים איתו ועם המשפחה שלו. הסכסוך החל כשהוא התחיל לכרות את העץ בחצר שלנו עם מסור ונאלצנו להגיש תלונה למשטרה. מאותו רגע הוא התחיל להציק לנו ולזרוק לנו חפצים לגינה, בקבוקים, צלחות וכוסות, לצעוק, לקלל ולהרעיש לנו. זה הפך לבלתי נסבל ועל כל מעשה הכי קטן שלו הזמנו משטרה והתלוננו. הוצאתי נגדו כמה צווי הרחקה ואת כולם הוא הפר. לפני כשנה הוא שוב ניסה לגזום את העצים שלנו, הזמנו משטרה והגענו עם הסיפור לבית משפט, והשופט שלח אותו להסתכלות במוסד פסיכיאטרי. כמה חודשים אחרי שהוא חזר משם הוא חזר להציק לנו, לקלל ולזרוק דברים, לדפוק על סירים בשעות הקטנות של הלילה וגם איים להרוג אותנו. לפני חודשיים, אחרי שהוא זרק לנו מגבונים עם צואה לגינה, בית המשפט הוציא לו צו הרחקה לחצי שנה. אני חייבת לשבח את המשטרה שעומדת לצדנו ומאוד קשובה לנו. אני שוקלת להיפגש עם משה פדלון ולהעלות בפניו את הנושא הזה. אנחנו חסרי אונים. אני מקווה שישימו סוף לסיפור הזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר