אס, אלפא, גולן ואלה. צילומים לי פינטו, SOS חיות
אס, אלפא, גולן ואלה. צילומים לי פינטו, SOS חיות

יום הכלב הבינלאומי: כלבים רבים מחכים לכם בעמותות בהרצליה

בעמות הרצליה אוהבת חיות ו-אס.או.אס הרצליה מציינים שיש כלבים רבים שמחכים לבית חם. הם מזמינים את הציבור להתנדב לבלות ולטייל עם הכלבים בשעות הבוקר. "שעה או שעתיים בשבוע הן מצילות חיים", הם אומרים

פורסם בתאריך: 26.8.19 15:18

לכבוד יום הכלב הבינלאומי שמצוין היום בעולם, בעמותת "הרצליה אוהבת חיות" ובעמותה S.O.S חיות מזמינים אתכם לבוא להכיר וללטף את הכלבים המתוקים בכלבייה, לאמץ ולהעניק להם בית חם וכמובן להתנדב.
"כרגע יש סביב 120 כלבים מקסימים מגיל חודש וחצי ועד גיל 15", אומרת ניצן בראון, אחראית פרויקטים שיווקיים ומתנדבת בעמותת הרצליה אוהבת חיות,  "לכבוד יום הכלב הבינלאומי נערוך מספר ימי אימוץ השבוע בכלביות הרצליה, נתניה ושפיים – כאשר כל מאמץ בכלבית הרצליה מקבל מתנה! ערכה חמודה עם חטיפים מזון עצמות ומשחק מתנת רשת זו ארץ זו. בשאר המקומות יקבלו קופון של 20% הנחה לרשת זו ארץ זו. ב-5.9 אנחנו מגיעים להתארח עם הכלבים שלנו אצל מיקרוסופט הרצליה שמקיימים יום אימוץ חגיגי לעובדים".
עוד אומרת בראון: "בעמותה תמיד צריכים מאוד תרומות ומתנדבים נוספים. אנחנו מזמינים אתכם לטייל ולבלות עם הכלבים בכלביות העירוניות בשעות הבוקר. שעה-שעתיים בשבוע מצילות חיים!".

אס. צילום לי פינטו, SOS חיות

אלה. צילום SOS חיות

אלפא. צילום לי פינטו, SOS חיות

גולן. צילום לי פינטו, SOS חיות

צ'אבי. צילום הרצליה אוהבת חיות

טייגר. צילום הרצליה אוהבת חיות

גולדה. צילום לי פינטו, SOS חיות

צ'ימי. צילום יגאל פדרו

בכלביית העמותה מתקיים יום אימוץ בכל יום שישי בשעות 16:00-14:00. לפרטים נוספים/ אימוץ/ אומנה צרו קשר בטלפון ‪055-6675229‬, אם אין מענה שלחו הודעה ויחזרו אליכם בהקדם.
ימי האימוץ הקבועים של עמותת S.O.S חיות בהרצליה הם בכל יום שבת ליד שדה התעופה של הרצליה בין השעות 14:00-10:00. ניתן לאמץ טלפונית גם במהלך השבוע: 03-7441010 או באתר www.sospets.co.il. להתנדבות אפשר להגיע ליום האימוץ בשבת בהרצליה. ההרשמה במקום בשולחן המתנדבים.

עמותת הרצליה אוהבת חיות מזמינה אתכם להכיר את קרלוס, מרימנו מעורב בן שנתיים; רודריגו, רידג׳בק מעורב עם דני ענק בן שנה; בוקה, רועה שוויצרית מעורבת בכנעני בת שנה; יוני, רועה טורקי מעורב בן שנה; טייגר, רועה מעורב בן 7; וצ'אבי, רועה בלגי-גרמני בן שנה.
בעמותת S.O.S חיות מציעים לאימוץ את גולדה, צ'ימי, גולן, אלפא, אס ואלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר