קבוצת הכדורשת של עיריית הרצליה

"אני מקווה שנהפוך את המיזם החשוב הזה למסורת"

במסגרת חודש המודעות לסרטן השד התקיים בהרצליה טורניר כדורשת מיוחד, שהסתיים בניצחון של קבוצת עיריית הרצליה. סגן ראש העיר עופר לוי: "אני מקווה שזה יביא למודעות ויוציא כמה שיותר נשים להיבדק"

פורסם בתאריך: 18.10.19 10:06

ביום שישי שעבר זכתה הקבוצה של עיריית הרצליה בטורניר כדורשת נשים, שהתקיים באולם של תיכון היובל בהרצליה כחלק מחודש המודעות לסרטן השד. בטורניר, שהתקיים בפעם הראשונה, השתתפו 14 קבוצות מכל הארץ, שתיים מהן מהרצליה – אחת של עיריית הרצליה והשנייה "נענענט". הטורניר נולד בעקבות פגישה שקיימו הנהלת סניף של האגודה למלחמה בסרטן בהרצליה עם סגן ראש העירייה עופר לוי, נציגים של מחלקת הספורט ומחלקת הבריאות של העירייה.

"אני שמח לארח את הטורניר בהרצליה ומקווה שנהפוך את המיזם החשוב הזה למסורת בשיתוף העירייה והאגודה למלחמה בסרטן סניף הרצליה", אמר לוי לצומת השרון, "זה נושא מאוד חשוב שאני מקווה שיביא למודעות ויוציא כמה שיותר נשים להיבדק. אני חושב שספורט ובריאות הולכים ביחד".

קבוצת הכדורשת של עיריית הרצליה. מימין: עופר לוי, אתי בן שימול, דנה סעדון, שני אדרי, מרב רייניש, דניאל דביר, טוני פורטל, סיוון דהרי, אורית בוקסנבוים וקארן מלכה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר