הרכב התקוע בבוץ ברחוב יגאל ידין במעברת בנוף ים
הרכב התקוע בבוץ ברחוב יגאל ידין במעברת בנוף ים

"זה היה צפוי": הגשם הראשון הגיע למעברת נוף ים, ואתו סחף של כמויות עצומות של בוץ

כמו בחורף שעבר, גם השנה סובלים התושבים מסחף של אדמה שנשטפת אל המעברה בכל פעם שיורד גשם. אחד התושבים: "בהרצליה פיתוח הסמוכה לא היו נותנים לזה לקרות"

פורסם בתאריך: 29.10.19 14:36

תושבי המעברה בשכונת נוף ים בהרצליה שוב סובלים מסחף של כמויות עצומות של בוץ שהצטבר ברחוב שיוצא מרחוב יגאל ידין לכיוון הים ומסגד סידנא עלי. בני רומנו, שאמו ריטה מתגוררת במקום, נאלץ שלשום אחר הצהריים לחלץ את הרכב של אמו מהבוץ שהצטבר בכמויות עצומות על הכביש. רומנו טוען כי מקור הבוץ בערימות גדולות של אדמת חמרה שפיזר בקיץ לפני שנה קבלן מאתר בנייה כלשהו בשטחים הפתוחים שמסביב למסגד, ובכל פעם שיורד גשם הבוץ נסחף לעבר השכונה. נציין כי גם בשנה שעברה נסחפו כמויות עצומות של בוץ אל עבר הבתים במעברה, מה שגרם לחסימת בתים ולנזק למכוניות.

"זה היה צפוי שהמפגע שהיה בחורף הקודם יחזור לאחר הגשם הראשון ושוב תחסם הגישה לבתים שנמצאים במעברה בנוף ים", אומר רומנו, "אמא שלי חזרה מהעבודה במסעדה שלה שנמצאת במרכז המסחרי אחרי הצהריים ונתקעה שוב באותה שלולית בוץ בדרך הביתה, שלולית שאין לה דרך לעקוף אותה. ברגל בכלל אין אפשרות להגיע לביתה. שוב יצאתי מהעבודה והזעקתי חבר עם טנדר כדי לחלץ את הרכב שלה. אני מקווה שהרכב לא נפגע. אין לי מילים לתאר את העצבים שאני חש, על אף שידעתי מראש שזה מה שיקרה".

הבוץ ברחוב יגאל ידין במעברת נוף ים

רומנו מוסיף: "אין לזה פתרון חוץ מלהביא משאיות וטרקטורים ולפנות את החול מסוג חמרה ששפכו שם לפני שנה. לדעתי הטיפול יקר מדי מכדי שהעירייה תוציא כסף על זה. זה הורס לכל התושבים את החיים. יש חמישה-שישה בתים מעבר לפניה הזאת מיגאל ידין שבה נתקעה אמא שלי, וכולם מלאים בבוץ חמרה כל החורף. הכביש נסלל לפני כ-8-7 שנים והוא לא באמת כביש עם מדרכה אלא סתם אספלט. לכן, עם הגשם הראשון, ערמות הבוץ בצדדים נשפכות לכביש והוא מתמלא בבוץ. התושבים מתלוננים כל הזמן, אבל זה לא עוזר. אף אחד לא באמת מתייחס אלינו כאל תושבים מן המניין. ביוב לא מחובר אל הבתים שלנו כבר למעלה מ-60 שנים. יש לנו בורות ספיגה שאנחנו מזמינים חברה שתחפור כל פעם שהם נסתמים ומשלמים על זה. אנחנו ממש אזרחים סוג ב'. בבתים בהרצליה פיתוח, שנמצאים מטרים ספורים מהבתים שלנו, לא היו נותנים לזה לקרות. אמא שלי פנתה אתמול לחברת מועצת העיר עפרה בל שהבטיחה שהיא תטפל בעניין. אנחנו ממש מקווים שזה ייפתר כבר".

תגובת עיריית הרצליה טרם התקבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר