רכב ניקוי עם לוגו של עיריית הרצליה מנקה ברמת גן

מה עושה רכב ניקוי של הרצליה ברחובות רמת גן?

חבר המועצה רונן וסרמן הציג בישיבת מועצת העיר תמונה יוצאת דופן של רכב טיאוט, הנושא לוגו של עיריית הרצליה, מנקה את רחובות רמת גן. מה ענתה העירייה?

פורסם בתאריך: 3.11.19 12:17

חבר מועצת עיריית הרצליה רונן וסרמן (יש עתיד) הציג בישיבת מועצת העיר ביום שלישי שעבר תמונה יוצאת דופן, של רכב טיאוט הנושא לוגו של עיריית הרצליה מנקה את רחובות רמת גן. "פנו אלי מספר תושבים בימים האחרונים עם תמונות של רכב ניקיון עם הלוגו של עיריית הרצליה, כשהוא מנקה את רחובות רמת גן ונאמר לי כי זה ככה בכל יום שישי וערבי חג", כתב וסרמן בשאילתה שהגיש לקראת הישיבה, "האם רכבי ניקיון עם לוגו של עיריית הרצליה שייכים לעיריית הרצליה או לקבלנים חיצוניים? האם ייתכן שרכבי ניקיון עם לוגו של עיריית הרצליה מנקים ערים אחרות?".

מהעירייה השיבו לוסרמן כי "רכבי הטיאוט של הקבלנים הינם בבעלות קבלני הניקיון המועסקים בעיר באמצעות הסכם חוזי. הרכבים מועסקים בעיר במשמרת בוקר מלאה. לא ידוע לנו על פעילותם מעבר לכך".

בת אל שמיר, מנהלת התפעול של חברת י.ב משאבים, הסבירה לצומת השרון: "אנחנו נותנים שירותים לעיריית הרצליה בין השעות 6:00 ל-14:00 עם רכבי הטיאוט. רכב הטיאוט שייך לקבלן ואם יש לנו עבודות אחרות בוודאי שנעשה אותן. העיסוק העיקרי של הרכב הוא בעיריית הרצליה, ובחלק מהמקרים, כמו למשל בסופי שבוע, הוא עובד במתחם הבורסה, ולכן השילוט והלוגו לא הוחלפו. אנחנו שמחים לתת שירות לעיריות השונות".

רונן וסרמן

רונן וסרמן

וסרמן אף כתב כי: "אין ספק שאגף שאיפ"ה הינו אגף עם אתגרים רבים, אשר מתפקד בצורה מרשימה, ולמרות זאת, תושבים רבים מתלוננים על כך שרחובות העיר אינם נקיים מספיק, בין אם מדובר על המדרכות עצמן ובין אם מדובר על הכבישים", ושאל: "כיצד עיריית הרצליה מתכוונת להתמודד עם תלונות התושבים על כך שרחובות העיר אינם נקיים מספיק?".

על כך השיבה העירייה כי "בראש סדר הקדימויות של אגף שאיפ"ה נמצא נושא ניקיון העיר, בהתאם למדיניות ראש העירייה והנחיותיו. בהתאם לכך משקיע האגף תקציבים, אמצעים ומאמצים רבים ופועל ימים כלילות להבטיח את ניקיון העיר. אגף שאיפ"ה פועל לניקיון העיר באופן המיטבי באמצעות תוכנית עבודה סדירה המנוהלת על ידי מנהלי הרובעים ומפקחי הניקיון העירוניים ובאמצעי פיקוח ובקרה טכנולוגיים. כל תלונה נבדקת ומטופלת לגופו של עניין".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. שגיא נהור

    איזה כיף שבחרנו בך!
    סוף סוף חבר מועצה העוסק בנושאים החשובים באמת!

  2. יפה

    לרונן
    מכיר את השיר של זוהר ארגוב
    יש דברים נסתרים זה מה שהולך בהרצליה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בדיוק מה דעשה טנדר מפתח תקווה שאסף בחג שמחת תורה חלק מהזבל ברמת גן.רחוב אהרונסון??

  4. יב שיא משאבים בעמ

    חבל שלא ביקשתם את תגובת החברה. הרכב שייך לקבלן ולא לעירייה. עובד בהרצליה בשעות הבוקר ונותן שירות במתחם הבורסה בסופי שבוע. לפרטים ניתן לפנות לחברת יב שיר משאבים בעמ והמנכלית תיתן מענה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה שטויות חבר מועצה מתעסק…לך הביתה..הילדים מחכים לך.

  6. מתלונן על יב שיא משאבים בעמ

    תעשו טובה תסדרו את האוטו, הוא מלכלך את כל הבית עושה אבק תשקיעו ברכב חדש או שתעיפו את הגרוטאה הזו מהרחוב! כל פעם שהוא עובר אני מייחל שילך לו מנוע שהבעלים יביא לו חדש

  7. אזרח מיואש

    הרכבים האלה מרימים את הלכלוך, האבק וצואת הכלבים ומעיפים אותם לאוויר ולקנה הנשימה של התושבים. שירות גרוע ופגיעה בבריאות. ברעננה אותו סיפור

  8. טיטוא זה 0 לעומת מה שהולך בתלאביב מי 4 בבוקר כמו זבובים מסתובבים בלי מעש !

    מטאטא

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר