צילום אילוסטרציה הדר כהן

מפחיד: הסוללה של האופניים התלקחה, דיירת נפגעה בשריפה שפרצה

השריפה פרצה ביום שישי בבית ברחוב הגלבוע. בעקבות המקרה, הכבאות פרסמה הוראות בטיחות לשימוש בסוללות של אופניים וקורקינטים חשמליים

פורסם בתאריך: 24.11.19 13:48

דיירת בבית רחוב הגלבוע בהרצליה נפגעה באורח קל ופונתה לטיפול בבית החולים עקב שאיפת עשן, כתוצאה משריפה שפרצה ביום שישי בביתה. בהודעה משותפת של משטרת ישראל וכבאות והצלה לישראל נמסר כי לאחר חקירה שנערכה במקום על ידי חוקר כיבוי אש נמצא כי התלקחות סוללה של אופניים חשמליים היא הגורם לשריפה.

"למען שמירה על הנפש והרכוש יש לנהוג לפי ההנחיות וההמלצות של כבאות והצלה לישראל שלהלן", נמסר בהודעה, "אין להשאיר את הסוללה ללא השגחה בעת הטעינה, הסוללות חייבות להיות בעלי תו תקן ומקוריות, אין לערוך שינויים בסוללה, הטענת יתר עלולה לגרום להתלקחות הסוללה, יש להימנע מטעינת הסוללה בחדר שבו ישנים, בזמן טעינה אין למקם ליד חומרים דליקים, התקנת גלאי עשן מתריעה בזמן אמת על שריפה מאפשרת הימלטות מהירה ומצילה חיים, כאשר הסוללה אינה בשימוש עוד יש להחזירה למשווק או לתחנת איסוף סוללות – אין להשליך סוללה לאשפה הביתית שלך, במקרה של דליקה יש להזעיק את לוחמי האש בטלפון 102".

עוד נמסר כי בשנים האחרונות ארעו כ-100 דליקות בממוצע בשנה כתוצאה מדליקות של סוללות ליתיום המותקנות בכלי רכיבה חשמליים כמו אופניים וקורקינטים, וכי בשנה החולפת פרצו 123 שריפות במבנים כתוצאה מהתלקחות סוללות ליתיום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר