שחר עזיזי ז"ל
שחר עזיזי ז"ל

"הוא הניע את האוטו בשביל למלא מים והרכב התחיל להידרדר"

נהג הגרר שחר עזיזי, תושב נווה עמל, שנהרג הבוקר בתאונה מחרידה בסמוך לביתו, הובא למנוחות בבית העלמין הישן

פורסם בתאריך: 1.12.19 15:18

הלוויתו של שחר עזיזי, בן 48, תושב שכונת נווה עמל, נהג משאית הגרר שנהרג הבוקר כשהמשאית מחצה אותו למוות בחניה הצמודה לביתו, התקיימה היום בשעה 16:00 בבית העלמין הישן ברחוב פינסקר בהרצליה. הוא הותיר אחריו אישה, שתי בנות, (בנות 21 ו-16), בן (בן 5), אמא, שתי אחיות ואח.

"שחר היה בן אדם מדהים וטוב", מספר גילי מועלם, חבר קרוב שעבד עם עזיזי, "הוא היה עוזר לכולם. בן אדם משכמו ומעלה. אין אנשים כאלה, הוא צדיק עולם. הוא עשה רק טוב לאנשים. אי אפשר להגיד עליו מילה רעה אחת. הייתי שם בזמן התאונה. הוא החנה את המשאית צמוד לקיר של הבית והוא כנראה שכח את המקסי (בלם היד של המשאית) והמשאית הידרדרה ומחצה אותו על הקיר. מכה קשה. הוא גידל אותי, לקח אותי בתור ילד והכניס אותי לעבודה על הגרר ולהכל. עבדתי איתו שנים ואז קניתי גרר משלי והוא דאג לי כל הזמן לעבודות ולהכל. הוא היה כמו אבא שלי. אבא שלי נפטר לפני 21 שנה והיום נפטר האבא השני שלי. אני מעכל את זה. אי אפשר לעכל דבר כזה".

המשאית של שחר עזיזי, הבוקר. צילום איחוד הצלה

"אתמול עשיתי איתו הליכה עד השעה 23:40", מספר יוני גאולה, "אנחנו כל יום עושים הליכה. אנחנו הולכים לרוב עד לאמא שלו, שהוא קשור אליה מאוד, ואז אנחנו יושבים שם ושותים תה או שאנחנו עושים סיבוב בשכונה. בערך שעה-שעה וחצי של הליכה. הוא אהב לעזור לאנשים. כל מי שהיה חסר לו משהו, הוא היה נותן לי כסף שאתן לו ולא אגיד שזה ממנו. גם כאשר גנבו ספרי תורה מבית הכנסת בשכונה הוא שם לי כסף ביד וביקש שאתן את הכסף ושרק יתנו ברכה לאמא שלו. אנחנו מכירים כבר 17 שנה. הוא יותר מאח בשבילי. היינו משתפים אחד את השני בהכל ועוזרים זה לזה. היינו מדברים כל יום לפחות ארבע פעמים. הייתי בחוץ היום סמוך למקום ולא יכולתי להיכנס. היה לי קשה. בצבא אספתי גופות בלי בעיה אבל פה לא יכולתי, היינו כל כך קרובים. זה קרה בחניה של הבית. הוא הניע את האוטו בשביל למלא מים והרכב התחיל להידרדר והוא נתלה על הרכב ונמחץ. זו טרגדיה גדולה. יש לבן אחותו ביום שלישי חתונה והוא קנה בגדים אתמול והתכונן לאירוע. הוא היה הציר של המשפחה. הוא היה מוכר רכבים ישנים לשטחים ונוסע לשם פעמיים ביום. משמונה בבוקר עד שמונה בערב. הוא עבד קשה כדי לפרנס את המשפחה, לא רק שלו אלא של כל השכונה. לפני שבועיים אמרתי לו אל תיתן לעבודה שתגמור אותך. היתה לו נשמה ענקית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שכן עצוב

    שחר עזיזי ת.נ.צ.ב.ה
    מי שהכיר הרוויח חבר/שכן/אח/מכר/משפחה,
    מי שלא – פשוט תגיעו לנחם ותשמעו מי האדם.

    עליו נאמר: ״שכן טוב״

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר