מרפאה של קופת חולים כללית בנווה עמל
מרפאת כללית בנווה עמל

תלונות על מרפאת כללית בנווה עמל: עומס גדול וקשישים שנשלחים לטיפולים בכפר סבא

תושבים בשכונה מתלוננים על תורים ארוכים בסניף ועל העברת שירותי הגריאטריה לבית החולים מאיר. כללית: "במאיר ינתן שירות מלא של רופא גריאטר ואחות מקצועית בתחום"

פורסם בתאריך: 11.12.19 09:54

תושבים בשכונת נווה עמל בהרצליה החברים בקופת החולים כללית מתלוננים כי במרפאה השכונתית של הכללית אין רופא פסיכוגריאטר כפי שהיה בשנים האחרונות. התושבים מספרים כי יש בשכונה הרבה קשישים שנזקקים לשירות הזה, וששולחים אותם לקבל את הטיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא, או באופן פרטי. עוד מתלוננים התושבים כי מאז נסגרה לפני כמה שנים המרפאה שפעלה בשכונת יד התשעה ואוחדה עם המרפאה שבנווה עמל, גדל העומס במרפאה. הם מספרים על תורים ארוכים בבית המרקחת – שאף היה סגור במשך כמה ימים בשל החגים המוסלמים, ושהתורים לרופאים התארכו מאוד.

"עד לפני כשנה היה במרפאה פסיכוגריאטר אחת לחודש ועכשיו אין", מספרת אחת מתושבי השכונה, "יש מאות קשישים בשכונה שזקוקים לרופא פסיכוגריאטר ועכשיו הם צריכים לנסוע לבית חולים מאיר או ללכת לפסיכוגריאטר פרטי. אין אף אוטובוס ישיר לשם מנווה עמל, וגם קו 29 לא מגיע עד לבית החולים וצריך ללכת ברגל. אם אתה בוחר ללכת לפסיכוגריאטר פרטי, כמו שאני עשיתי עם אמא שלי, זה עולה מאות שקלים. למה לפגוע באנשים שגם כך קשה להם? יש פה פגיעה מאוד קשה באוכלוסייה מוחלשת שלא מתלוננת. כשדיברתי עם מנהלת המרפאה השבוע היא הסבירה לי שיש מחסור ברופאים פסיכוגריאטרים ושאי אפשר לתת לכל מרפאה רופא צמוד. עובדים במרפאה אנשים מאוד טובים אבל אני מרגישה בזמן האחרון זלזול מצד הדרג הגבוה שלוקח החלטות בקופת חולים כללית. זו אוכלוסייה שלא מתלוננת ולכן לא נעשה דבר בעניין".

תגובת כללית: "מרפאת נווה עמל מעניקה שירותי רפואת משפחה, ילדים, שרותי אחיות, מעבדה, משרד ועוד. הצוותים המקצועיים, והתיקים ומוערכים ועל כך יעידו סקרי שביעות הרצון. לאור הגידול במספר המטופלים בגיל השלישי הוחלט במחוז על מספר שינוים והרחבת פריסת השירותים וכל זאת מנת שנוכל לספק שירות רפואי מיטבי וזמין. לאחר שיקול ובחינה של מכלול הצרכים הוחלט כי שירותי הגריאטריה יינתנו במרכז הרפואי מאיר במסגרת יחידה גריאטרית. ביחידה זו ינתן שירות מלא של רופא גריאטר ואחות מקצועית בתחום. השירות כולל אבחון, הערכת מצב גופני, נפשי, תזונתי ועוד. ההחלטה לעבור לשירות במאיר התקבלה לאור הבנת הצרכים של המטופלים המבוגרים של כללית באזור השרון כולו. בית המרקחת פועל כסדרו וללא שינוי. לפני כארבעה חודשים למספר ימים השירות לא ניתן עקב יציאה לחופשת חג של עובדי בית המרקחת. אנו פועלים כדי לתת מענה לכל מטופל, להרחיב ולהתאים את השירותים לצרכים המשתנים של כלל הלקוחות שלנו בשכונה ובעיר. אנו מצטערים על כל אי נוחות שנוצרה לחלק מהמטופלים ועושים את מירב המאמצים לשפר ולהרחיב את השירותים באזור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. /

    עוד חלק בתשתיות הקורסות בהרצליה. האוכלוסיה גדלה חלקה הזדתקן אבל שרותט הרפואה לא רק שלא הורחבו אלא צומצו .

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מרפאה עם שירות על הפנים! תמיד עומסים המתנה ארוכה לא משהו בכלל

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מרפאה זוועה
    שירות גרוע יחס גרוע תפקוד על הפנים
    לא טוב בכל

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר