התמונה שנבחרה וצולמה בדיונה בסידנא עלי צילום Oded Balilty / AP

תמונה מהכנה לצה"ל בהרצליה נבחרה על ידי טיים לאחת ממאה התמונות הבולטות ב-2019

התמונה צולמה בדיונה בסידנא עלי במהלך אימון של "המרכז החינוכי יובל עילם". עילם: "כל הפעילות של המרכז מרוכזת בהרצליה תחת הידיים שלי ואחד ממקומות האימון הבולטים שלנו זה הדיונה הזו"

פורסם בתאריך: 17.12.19 09:01

צילום שבו מתועד אימון הכנה ליום סיירות בפברואר 2019 על הדיונה בסידנא עלי, בהדרכת יובל עילם, נבחר לאחת ממאה התמונות הבולטות של שנת 2019 על ידי מגזין האמריקאי היוקרתי TIME. עילם, בן 55, הקים את "המרכז החינוכי יובל עילם" בשנת 1986 לאחר שהשתחרר משירותו הצבאי כלוחם ביחידת החילוץ של ח”א (669) והוא מספר כי ייסד את המסגרת הראשונה בארץ להכנה לצה"ל.

יובל עילם. צילום: איתן ריקליס

"גיליתי אתמול בבוקר במקרה דרך חבר שהתמונה שלנו על הדיונה בחוף סידנא עלי זכתה להיות אחת ממאה התמונות הבולטות של שנת 2019 במגזין היוקרתי TIME", מספר עילם, "כל הפעילות של המרכז מרוכזת בהרצליה תחת הידיים שלי ואחד ממקומות האימון הבולטים שלנו זה הדיונה בסידנא עלי שצולמה בתמונה הזאת. אני זוכר את הצלם שצילם את התמונה בפברואר 2019, עודד בלילטי. כמעט כל שבוע-שבועיים פונים אלי צלמים שרוצים לצלם ובאים לצלם כי החיבור בין הטבע לבני הנוער ולמאמץ גופני יש בו מתכון מנצח. כל השנים באים צלמים שמתעדים ועושים תערוכות".

בלילטי הוא צלם סוכנות הידיעות AP וזוכה פרס פוליצר לצילום חדשותי לשנת 2007 שהשתתף בתערוכות רבות בארץ ובעולם וזכה בפרסים בינלאומיים רבים ומכובדים.

עילם מוסיף: "הייתי חלוץ ההכנה לצה"ל בארץ. ייסדתי מסגרת ראשונה שתכין לקראת הצבא מבחינה נפשית וגופנית. התחלתי באוקטובר 1986 ומאז עברו אצלי למעלה מ-9,000 בני נוער ב-34 שנים ולמעלה מ-3,000 הגיעו ליחידות מובחרות וכ-200 טייסים. התוכנית כוללת אימונים, שיחות, הרצאות, סדנאות, אימונים וליווי אישי שלהם לאורך השירות הצבאי ולאורך החיים בכלל בכל הצמתים, המשברים, ההתמודדויות וההצלחות. זאת מסגרת חינוכית לכל דבר שעוסקת בדברים הפרקטיים שנוגעים לחיים. מה שאני מנסה ולשמחתי מצליח לא רע זה ללמד אותם שיאהבו ויכירו את הגוף שלהם ויידעו איך להציב מטרות ואיך להתמודד עם הצלחות וכישלונות ועם כל הדברים שהם עסוקים ועוסקים בהם ביומיום, לתת להם מענה וכלים פרקטיים שיעזרו להם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רועי

    כל מה שאני זוכר זה הביטוי – יובל עילם והכסף נעלם 🙂
    היו זמנים

  2. אורי בוגר

    אני כבר שנה שנייה במרכז. מקום איכותי, מעצב ועם אנשים נפלאים!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר