טקס סיום קורס טיס אתמול בחצרים. צילום דובר צה"ל
טקס סיום קורס טיס אתמול בחצרים. צילום דובר צה"ל

אביו הטייס נפטר מסרטן, אתמול סגן ר' מהרצליה סיים את קורס הטיס

מפקדיו של ר' הציעו לו להפסיק את קורס הטיס ולהשתתף בקורס הבא, אבל אביו לא הסכים ור' המשיך בקורס וסיים אותו במגמת ניווט קרב

פורסם בתאריך: 26.12.19 09:58

אתמול התקיים בבסיס חיל האוויר בחצרים טקס "מסדר כנפיים", בו הוענקו כנפי הטיסה לבוגרי קורס הטיס מחזור 179. הטקס, שנערך השנה בסימן חגיגות 70 לביה"ס לטיסה, התקיים במעמד שר הביטחון, מר נפתלי בנט, הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, מפקד חיל-האוויר, אלוף עמיקם נורקין ובנוכחות משפחות הבוגרים, חברים ואנשי חיל-האוויר. בגלל מזג האוויר הסוער התקיים הקורס, באופן חריג, בתוך אולם סגור.

בין בוגרי הקורס גם סגן ר', נווט קרב, בן 21, המתגורר בהרצליה עם אמו אטי, בת 58, מורה באולפן, ועם שני אחיו הגדולים. ר' למד בתיכון ברמת השרון במגמות פיזיקה ומדעי המחשב ובמהלך קורס הטיס השלים תואר בכלכלה וניהול.

ר' מגיע מ"משפחת חיל אוויר" – אחד מאחיו הוא רס"ן במיל' ביחידת שלדג ואביו, יגאל ז"ל, היה רס"ן בחיל האוויר, מפקד גף מטוסים בבסיס חיל האוויר בנבטים. יגאל ז"ל נפטר לפני שנה וחצי ממחלת הסרטן. אביו חלה במחלה כאשר ר' היה בתחילת קורס הטיס. מפקדיו הציעו לו להפסיק את הקורס ולהגיע לקורס הבא, אבל אביו לא הסכים ור' המשיך בקורס וסיים אותו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר