התושב ציון הברון שהותקף על ידי פיטבול
התושב ציון הברון שהותקף על ידי פיטבול

פיטבול שהרג בעבר חתולה תקף תושב ופצע אותו. הוא נלקח להסגר רק כעבור שבוע

התושב שהותקף הגיש תלונה במשטרה. הבעלים של הכלב התוקף: "קרתה תאונה מצערת. לא הסרתי מעצמי אחריות". העירייה: "אנו בודקים את פרטי האירוע"

פורסם בתאריך: 1.1.20 07:29

תושב שכונת גן רש"ל בהרצליה, ציון הברון, הותקף ביום רביעי שעבר על ידי כלב מסוג פיטבול כשטייל עם כלבו ברחוב ההדסים בשכונה. מאז התקיפה הוא יוצא ונכנס מבית החולים מאיר בכפר סבא וממתין כעת לניתוח בידו הימנית שנשברה כתוצאה מהתקיפה, בנוסף לשריטות שעל ידו השמאלית. בעלת הכלב אמרה לצומת השרון שהכלב התוקף נלקח אתמול בבוקר (שלישי) להסגר אצל הווטרינר העירוני. הברון הגיש תלונה במשטרה.

"יצאתי מהבית ביום רביעי שעבר, בשעה 15:50, והלכתי ברחוב ההדסים עם הכלב שלי, רועה גרמני. לפתע כלב מסוג פיטבול רץ לכיוון שלי ותקף אותי. ניסיתי לדחוף אותו ממני וגם הכלב שלי ניסה להגן עלי עד שאחד השכנים בא לעזרתי. כתוצאה מהתקיפה שברתי את יד ימין בשברים אלכסוניים ויש לי כמה שריטות. מאז התקיפה הגעתי לבית חולים מאיר ומנסים להחזיר את עצמות היד למקומן. כבר ניסו פעמיים אך ההרדמה המקומית לא הצליחה. עכשיו אני מחכה לניתוח בהרדמה מלאה. אני לא יכול לתפקד ביד ימין ואמרו לי שרק בעוד שלושה חודשים היד תחזור לתפקוד מלא. הכלב שלי בסדר והוא חטף כמה פציעות קלות. זו טראומה. סיטואציה מאוד מפחידה. למזלי אני עובד עם כלבים ויש לי כלב משלי אז אני יודע איך לגשת לכלב גם כשהוא תוקף. אם זה היה מישהו אחר הוא היה גומר אותו. הורג אותי שלא עשו כלום לכלב התוקף, הוא ממשיך להסתובב חופשי והבעלים שלו משאירה את שער החצר פתוח כך שהוא יכול לתקוף בכל רגע. הכלב הזה הוא ממש פצצה מתקתקת. זה כלב אימתני שיש לו היסטוריה של תקיפות, הוא תקף את החתול של השכן ונאמר לי על ידי הפקח כי לבעלת הכלב יש קנסות בסך אלפי שקלים. הבת שלי מפחדת לצאת מהבית. אני לא מבין את הרשויות. איפה הן? מי ששומר חוק במדינה אוכל אותה ומי שלא חי כמו מלך".

דיווחת לרשויות?

"פניתי לווטרינר העירוני ודיווחתי על התקיפה ושהכלב שתקף אותי מסוכן ומסתובב חופשי. אמרו לי שהכלב הזה לא תקף הרבה זמן ושאין להם מה לעשות בעניין, ושאם אני רואה אותו משוחרר שאתקשר ושאפנה למשרד הבריאות בעניין התקיפה. הגשתי תלונה במשטרה ביום חמישי על התקיפה וניסיתי לפנות למשרד הבריאות אך אין מענה אנושי בטלפון אלא רק תקליט".

ציון הברון

אחד השכנים שהגיע למקום רגעים ספורים אחרי התקיפה סיפר: "ביום שני ראיתי את הכלב הולך עם הבעלים שלו. היא לא מצליחה להשתלט עליו. גם את החתולה שלנו הוא הרג לפני שנה וחצי. הוא תקף גם את אחד הדוורים וגם אחרי הדוור הקבוע שלנו הוא כבר רדף. זה כלב שכבר היה בהסגר. מדהים שהעירייה לא עושה עם זה כלום. ממש מפחיד ללכת פה ברחוב, במיוחד אם יש לך כלב. רחוב שלם פה מפחד ממנו. הכלב הזה הוא כלי רצח".

"הכלב שלי היה בבית באותו היום והחל לנבוח פתאום", משחזרת בעלת הכלב, "באתי לראות מה יש שם בחוץ וכנראה שמהרוח השער נפתח והוא דחף אותי ורץ ותקף את הכלב של ציון. כנראה שכתוצאה מהמשיכה של הרצועה של הכלב השני הבעלים נפצע. כל האירוע לקח פחות מחצי דקה. הכלב שלי לא תקף מעולם בן אדם. קרתה תאונה מצערת ומאוד מצער אותי שציון נפצע. ניסיתי להישאר בקשר עם ציון ולהתעניין בשלומו ולא הסרתי מעצמי אחריות וברחתי. ציון היה ידיד וישב לא פעם בבית שלי עם חברים בנוכחות הכלב. זה כלב שהולך תמיד עם רתמה ומחסום על פי חוק. זה לא משהו שנעשה בכוונה. השער תמיד סגור. הבוקר (שלישי) הכלב שלי נלקח להסגר על ידי הווטרינר העירוני".

בעניין החתולה של השכן שהכלב שלה תקף לפני כשנה וחצי אומרת בעלת הכלב: "החתולה נכנסה לחצר וניסיתי להפריד ביניהם. הכלב שלי חי עם חתול והוא מאוד טריטוריאלי. הוא אף פעם לא מסתובב לבד בחוץ".

מהעירייה נמסר בתגובה: "הטענות אינן ברורות מכיוון שהכלב כבר נמצא בהסגר. אנו בודקים את פרטי האירוע ובהתאם לממצאים נחליט על המשך טיפול על פי הסמכויות הנתונות לנו בחוק".

מהמשטרה נמסר: "מדובר בתלונה שהוגשה ביום רביעי ובעלת הכלב זומנה לחקירה".

ממשרד הבריאות נמסר: "בהמשך לפניה להלן, יצרנו קשר טלפוני עם הנשוך ופתחנו גיליון רפואי. שלחנו בקשה לווטרינר העירוני בעיריית הרצליה להסגר של הכלב הנושך. כמו כן, יצרנו קשר עם הווטרינריה העירונית בעיריית הרצליה, שם נאמר לנו כי הכלב הנושך נלקח כבר להסגר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מוקי

    מי שלא יודע להחזיק כלב שלא יחזיק במיוחד כלב שמוגדר ככלב מסוכן הבעיה זה לא הכלב הבעיה זה הבעלים שלו.

  2. מארק

    נקווה שבעלת הכלב תיכלא עד שתשלם את מלא הקנסות ורכושה תחולט לתדלום פיצויים לכל מי שנגרם נזק פיזי ונפשי..
    ואז נראה את הבעלים לא נועלת עם מפתח את שער היציאה!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני כבר תקופה מתריע בפני הגורמים בהרצליה כולל המשטרה על חוסר הטיפול בכלבים משוחררים בעיר
    שמים עלי פס
    בושה של עירייה ומשטרה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר