מתנדבי סיירת ההורים בהרצליה. צילום עיריית הרצליה
מתנדבי סיירת ההורים בהרצליה. צילום עיריית הרצליה

בסך הכל רגוע: "רק" שני פצועים קל בקטטות בערב הסילבסטר בהרצליה

מתנדבי סיירת ההורים בהרצליה סיירו אמש בין מוקדי הבילוי בעיר וחילקו לבליינים ערכות לבדיקת רמת האלכוהול בדם. שני בני נוער פונו לבית החולים מאיר בעקבות הרעלת אלכוהול

פורסם בתאריך: 1.1.20 13:48

אירועי הסילבסטר אתמול ותחילת השנה האזרחית 2020 בהרצליה הסתכמו, לפי מד"א, בשני פצועים קל מקטטות. אחת אירעה אתמול בערב ברחוב בר אילן והשנייה היום לפנות בוקר, ברחוב המנופים באיזור התעשייה בהרצליה. מהמשטרה נמסר כי "בקטטה ברחוב המנופים בהרצליה לא היו עצורים והרקע לא ידוע". בקטטה ברחוב בר אילן נגרמה חבלה קלה לאישה כבת 30 והיא לא נזקקה לפינוי לבית החולים.

צוותים של "המרפסת – מרכז הצעירים הרצליה", סיירת ההורים, השיטור העירוני וגם ראש העירייה משה פדלון אמש הגיעו אל מתחם הבילויים באזור התעשייה הרצליה פיתוח וחילקו לחוגגים ינשופונים – ערכות לבדיקת רמת האלכוהול בדם. מסיירת ההורים העירונית "הינשופים" נמסר כי לא היו אירועים חריגים אתמול בחגיגות הסילבסטר. "הכל התנהל ממש בסדר", אומרת רכזת סיירת הורים "הינשופים" ליאת פישר, "החוגגים שמחו מאוד שהיינו שם ללוות אותם. הצענו להם מים, ינשוף שבודק אלכוהול, דיברנו איתם, הסברנו להם על סם האונס ושלא ילכו לשירותים לבד".

בפוסט שעלה לדף הפייסבוק של הסיירת נכתב כי "חגיגות השנה האזרחית 2020 בהרצליה פיתוח והמתנדבים שלנו כאן כדי לוודא שיש נהג תורן, להזהיר משתיית יתר, להסביר על סם האונס, לא ללכת לבד לשירותים ואנחנו מתקבלים בזרועות מחבקות מלאות הערכה. ביחד עם משטרת הרצליה תחנה גלילות הקמנו דוכן בכניסה למועדון וחילקנו נשפנים לבדיקת שיכרות ומשקפים המדמים תחושת שיכרות. מקס ברנר הרצליה פינקו אותנו בלילה הקר הזה בשוקו חם ושוקולדים. איזה כיף".

ברעננה, מד"א דיווחו כי אמבולנס הגיע לשני אירועים ברחובות ביל"ו ושבזי, בהם דווח על הרעלת אלכוהול. במקרה אחד, היה מדובר בנערה בת 16, שסירבה להתפנות מהמקום באמצעות אמבולנס. במקרה השני, חובשי מד"א שהגיעו למקום דיווחו כי הנער שלו הוזמן אמבולנס עזב את המקום. במשטרה סיפרו כי לא היו אירועים חריגים במהלך הסילבסטר ברעננה.

מבית החולים מאיר נמסר כי שני בני נוער הגיעו לבית החולים בעקבות הרעלת אלכוהול, וכי לא הגיעו נפגעים מתקריות אלימות במהלך הלילה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר