אחד החשודים בפריצה לבית ברחוב גיל בנווה עמל בתחילת החודש

מזהים? הופצו סרטונים של החשודים בפריצה לבתים בנווה עמל

מנהל משמר השכונה רונן עובדיה קורא לתושבים לנסות ולהבחין בסרטון בפרטים מזהים אצל החשודים. "המשטרה מאוד מעורבת בעניין, אוספים מודיעין ומנתחים צילומים. אני מקווה שבימים הקרובים נדע יותר", הוא אומר לצומת השרון

פורסם בתאריך: 5.1.20 08:10

מנהל משמר תושבי השכונה בנווה עמל, רונן עובדיה, הפיץ אתמול (שבת) ברשתות החברתיות צילומים ממצלמות אבטחה של שני אנשים החשודים בפריצה לבתים ברחוב גיל בשכונה בלילה שבין רביעי וחמישי בשבוע שעבר. הוא ביקש מהתושבים לנסות ולזהות את החשודים בפריצה ולדווח לו או למשטרה.

"כפי שזה נראה לי, אלו שוב שני הגנבים שאני מכנה השמן והרזה או לורל והרדי", כתב עובדיה בהודעה שהפיץ, "אני עובד עם המשטרה לנסות שוב למצוא קצה חוט שיקשר אותם מודיעינית לכל האירועים הקודמים ואולי כך לזהות. מי שמצליח לזהות פריט לבוש (הפאוץ' בצד ימין של הגבוה), הליכה מוכרת (למשל את הצליעה של הנמוך יותר) מאנשים שבהם נתקל, אנא דווחו".

לצומת השרון אמר עובדיה: "המשטרה מאוד מעורבת בעניין, אוספים מודיעין ומנתחים צילומים. אני מקווה שבימים הקרובים נדע יותר".

כפי שדיווחנו בשבוע שעבר, הפריצות היו בשני בתים הצמודים זה לזה. לפי עובדיה, הפורצים נכנסו דרך הויטרינה בין השעות 5:00-2:30 בזמן שדיירי הבתים ישנו. נגנבו לפטופים וציוד של חברת הכבלים הוט ודיירי הבתים הגישו תלונות במשטרה. "אני ממליץ לכל התושבים להתקין אזעקה ולדאוג לכלב בבית", אמר אז עובדיה, "אם מבינים שיש כלב הם מעדיפים ללכת לבית הבא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר