כספומט. צילום מגד גוזני
כספומט. צילום מגד גוזני

העירייה חילקה התראות לבעלי פיצוציות: סלקו את הכספומטים מהמדרכות

"הכספומט לא מפריע לאף אחד והוא בטח לא מפגע", אומר אחד מבעלי הפיצוציות. העירייה: "לאור פניות בעלי העסקים בחנה העירייה מחדש את הנושא והיא מאפשרת הצבת כספומטים בתנאי שאינם מהווים הפרעה להולכים במרחב הציבורי"

פורסם בתאריך: 13.1.20 13:27

בעלי קיוסקים ברחבי הרצליה טוענים שהעירייה שולחת להם התראות ודורשת מהם להכניס את הכספומטים לתוך החנויות. מהעירייה נמסר בתגובה כי תאפשר הוצאת כספומטים מחוץ לקיוסקים בתנאי שלא יפריעו לתנועת הולכי הרגל על המדרכות.

"בדצמבר האחרון הגיע אלי פקח של העירייה וביקש שאכניס את הכספומט לתוך החנות בטענה שזה מפגע ונתן לי התראה", מספר אחד מבעלי הקיוסקים בעיר, "זה מאוד מוזר. הכספומט לא מפריע לאף אחד והוא בטח לא מפגע. יש דברים אחרים שהייתי מגדיר כמפגע. יש הרבה אנשים שבאים אלי במיוחד לכספומט, שהוא היחיד באיזור. הכספומטים הכי קרובים של הבנקים נמצאים במרכז העיר ולכן בכל השכונות יש כספומטים חוץ בנקאיים. בינתיים הפקח לא חזר והמשווק של הכספומטים אמר לי לחכות עם זה ולא לעשות כלום בינתיים".

התראה שקיבל אחד מבעלי הפיצוציות

עמית זולקוביץ, הבעלים של מכשירי כספומט שמשווקים בכל הארץ ובפרט בהרצליה, אמר לצומת השרון: "לקראת סוף דצמבר פנו מעיריית הרצליה לקיוסקים ברחבי הרצליה שבהם ראו כספומטים בחוץ וביקשו להכניס אותם לתוך החנויות, גם לקיוסקים שהכספומט שלהם עמד ברחבה ששייכת לחנות. לדעתי מישהו שם התעורר על איזה חוק ישן שדברים בחוץ מפריעים להולכי הרגל. רוב מכשירי הכספומט נמצאים שם כעשור ולא הותקנו לפני חודש-חודשיים ועד עכשיו לא דיברו איתנו על זה. רוב המכשירים צמודים לעסק, נמצאים על קיר או חלון, לא בולטים ולא מפריעים להולכי הרגל ללכת על המדרכה. בעיריית הרצליה פנו אלינו ודרשו שנפנה את הכספומטים תוך 48 שעות. זה הצחיק אותי. פנינו לעירייה והראנו להם שאנשים מוציאים החוצה מהעסק מקררים וכדומה ולא ברור למה דווקא הכספומט מפריע להם. הם ענו שכרגע הם מטפלים בכספומטים ואחר כך הם יטפלו בהכל. הם נתנו לנו עד 1 בינואר אבל הם ירדו מהעץ שטיפסו עליו ואמרו לנו שכרגע זה בהקפאה וגם לקיוסקים אמרו שכרגע זה נדחה".

תגובת העירייה: "המדרכה הינה שטח השייך לציבור והעירייה אוכפת בהתאם לתקנות וחוקי העזר העירוניים. לאור פניות בעלי העסקים בחנה העירייה מחדש את הנושא והיא מאפשרת הצבת כספומטים בתנאי שאינם מהווים הפרעה להולכים במרחב הציבורי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר