הדמיית הציר בן ציון מיכאלי-יוסף נבו בגמר העבודות. הדמייה: נתיבי איילון

מהשבוע ולמשך שנה וחצי: עבודות סלילת נת"צ ברחוב המוביל לתחנת הרכבת

לקראת העבודות נצבעה שפת המדרכה ברחוב בן ציון מיכאלי באדום לבן. במסגרת העבודות יסלל גם שביל אופניים. כיכר יוסף נבו תהפוך לצומת מרומזר

פורסם בתאריך: 19.1.20 08:33

שפות המדרכה ברחוב בן ציון מיכאלי בהרצליה, המוביל לתחנת הרכבת, נצבעו בימים האחרונים באדום-לבן. מבירור מול נתיבי איילון, בעקבות תלונות של תושבים שנהגו לחנות ברחוב בדרכם לתחנת הרכבת, עולה כי החניה במקום לא מתאפשרת שכן השבוע אמורות להתחיל ברחוב עבודות סלילה של הנת"צ – נתיב התחבורה הציבורית. מדובר בחלק ב' של פרויקט מהיר לעיר בהרצליה, שמוביל משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי איילון בשיתוף עיריית הרצליה.

המקטע החדש שבו יתבצעו העבודות מתחיל בתחנת הרכבת ברחוב בן ציון מיכאלי ועד כיכר יוסף נבו. במסגרת העבודות ייסלל נתיב ההעדפה לתחבורה ציבורית (נת"צ) משני הצדדים ברחוב בן ציון מיכאלי באורך של 500 מטר ובנוסף ייסללו גם שבילי אופניים בצדו הצפוני של הרחוב, עד כיכר יוסף נבו. נתיב זה, שימוקם בצד ימין של הכביש, יבטל את החניות לאורך הציר כולו ולאחר העבודות תהפוך כיכר יוסף נבו לצומת מרומזר.

לפי נתיבי איילון, העבודות יתבצעו במשך שנה וחצי בשעות היום והלילה, לפי הצורך, ומתוך כוונה להקל על תושבי האזור וציבור הנהגים. במידה ויתבצעו עבודות לילה, תצא הודעה נפרדת. המקטע החדש ייצור רצף בין הנת"צ לרת"צ (רחוב תחבורה ציבורית) שמוביל לתחנת הרכבת ונפתח לפני כחודשיים וחצי, בסוף אוקטובר.

סמנ"כלית מהיר לעיר בחברת נתיבי איילון טליה כהן וולף אמרה: "אנחנו נמצאים בעיצומו של משבר תחבורתי במדינה והדרך היחידה לשפר את המצב היא באמצעות יצירת אלטרנטיבה לרכב הפרטי כפי שנעשה ב'מהיר לעיר' ובשאר הפרויקטים של משרד התחבורה ונתיבי איילון. אני מודה לראש העירייה משה פדלון על החזון ועל הדרך בה הוא מקדם את הפרויקט לרווחת תושבי העיר".

פדלון אמר: "הרצליה ממשיכה בתנופת השיפור למען קידום התחבורה הציבורית בעיר לנוחות ציבור הנוסעים ולמען איכות הסביבה של כולנו. נתיבי התחבורה הציבורית הם אמצעי חשוב שבאמצעותם נוכל לצמצם את העומסים בכבישים וליצור זרימה שוטפת ומהירה של התנועה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר