מדבקה של הרבי מלובביץ' על קיר בהרצליה. צילום הרצליה חופשית
מדבקה של הרבי מלובביץ' על קיר בהרצליה. צילום הרצליה חופשית

הקרב על מדבקות חב"ד: בהרצליה חופשית דורשים להסירן מהרחובות. ומה אומרים בחב"ד?

תנועת הרצליה חופשית התלוננה במחלקת הפיקוח על מדבקות של הרבי מלובביץ' שמתנוססות על תמרורים ועמודי חשמל. מנהל בית חב"ד הארצי: "אין לנו שום קשר להדבקת המדבקות". העירייה: "הנושא יאכף ויטופל"

פורסם בתאריך: 23.1.20 12:45

בתנועת הרצליה חופשית דורשים ממחלקת הפיקוח של עיריית הרצליה לאכוף את החוק האוסר על הדבקת שלטים בשטחים ציבוריים, על שילוט דרכים ועמודי חשמל, בעקבות שלטים ומדבקות שפזורים ברחבי העיר ועליהם מתנוססת תמונת הרבי מלובביץ', האדמו"ר האחרון של תנועת החסידות חב"ד. "ברצוננו להביא לידיעתכם כי ברחבי העיר תלויות מדבקות ענק, וגם מדבקות נוספות בגדלים שונים, של חב"ד על גבי שלטי דרכים וכן על עמודי חשמל ובשטח ציבורי שלא על לוח מודעות עירוני", כתבו בתנועה לעירייה, "מדובר בהפרה של חוק העזר העירוני מודעות ושלטים".

במכתב ציינו בתנועה כי השלטים מופיעים בצומת הסירה בכניסה לעיר, מזרחית לגשר כביש איילון "7 מדבקות ענק על גבי 4 עמודי תאורה שונים", בירידה לכביש 531 מכיוון הרצליה, בפינת הרחובות סוקולוב ודרך ירושלים על גבי שלט דרכים, בכיכר יוסף נבו ליד קניון שבעת הכוכבים על גבי 3 שלטי דרכים, במרכז המסחרי נווה אמירים מעל לוח פרסום עירוני, על שילוט דרכים בסמוך לתחנת הדלק פז ברחוב הרב קוק, בכניסה הצפונית בבניין לב העיר, על גבי תחנת אוטובוס ברחוב בן גוריון 22, על גבי עמוד תמרור ועמוד חשמל בפינת הרחובות בן גוריון וחברון סמוך לחנות חב"ד, ברחוב בן גוריון 30-28 על גבי עמוד חשמל ו"כמו כן הודבקו מדבקות על ספסלים עירוניים ברחוב סוקולוב".

מדבקה של הרבי מלובביץ' על ספסל רחוב בהרצליה. צילום הרצליה חופשית

מדבקה של הרבי מלובביץ' על עמוד תאורה בהרצליה. צילום הרצליה חופשית

עוד כתבו כי "חלק לא מבוטל מן המדבקות הודבקו לאחרונה. שוויון בפני החוק הוא אבן יסוד בדמוקרטיה. באם מדובר בפעולה חוקית ו/או אין החלטה להסירם, הננו מבקשים אישור לתלות בסמוך מדבקות של הרצליה חופשית".

מנהל חב"ד הארצי הרב ישראל הלפרין מסר בתגובה: "ראשית אנחנו אוהבים את כולם, גם את אלה שבאים בביקורת ובתלונות. שנית, אין לנו שום קשר להדבקת המדבקות האלה. המדבקות האלה מחולקות לאנשים רבים ואין לנו שליטה על מה הם עושים איתן".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "מחלקת הפיקוח קיבלה את התלונה והנושא יאכף ויטופל בהתאם להוראות חוקי העזר העירוניים, כמו כל הדבקת מדבקות במקומות ציבוריים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. יוסי

    יש הרבה שלטים של הרצליה חופשית שנתלו לא כחוק.
    ויש לי תמונות.
    זה בסדר.

    יש המון שלטים של בחירות עכשיו שנתלים בעיר לא כחוק
    לא רואה את המחאה של המבולבלים…

    תמונות של רב יהודי זה בעיה בארץ היהודים…

  2. תומר שרון

    חב״ד עושים עבודת קודש. אם לא חבד לא היה כאן אפילו בתי כנסת בעיר! תפסיקו להתפס על שטויות!

  3. דור כהן

    הרצליה חופשית. חבורה של זקנים משועממים שלא נישאר להם מה לעשות בחיים רק להוקיע את הדת מכול מקום בעיר זה לא חופש דת!

  4. אבי

    בית חב"ד בהרצליה מחלק כל יום אוכל לנזקקים.
    אני מחכה להרצליה חופשית שיקחו את האנרגיה שלהם ויעזרו לנזקקים מחכה לראות….

  5. רואה אמת

    יושבים קומץ הזויים שמקבלים משכורת מהקרן לישראל החדשה רק לעשות רע, וכספי ריטיינרים שגם הם רק מהקרן לישראל החדשה הופכים את כל התקשורת ובפרט את המקומני השרון החיים מכספים אלו לשופר וקול קורא שלהם בכל הנפצה חדשה, די נמאסתם עם הפילוג והרוע הזה,כאילו אין מגפת ההתאבדויות , מנהרות עתק מלבנון ונשק להשמדה המונית מוצהר של חיזבאלה ואיראן על הפרק! די לשנאה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר