צילום אילוסטרציה

האירוע האלים בחטיבה, אמו של הילד הפוגע מגיבה: "זה היה משחק, לא היה כסא, לקחנו אחריות"

אתמול דיווחנו כי תלמיד חטיבה בהרצליה נזקק לטיפול רפואי לאחר שלטענת הוריו כסא הוטח בראשו והוא איבד את הכרתו. אמו של התלמיד הפוגע מכחישה את הטענות ואומרת: "הבן שלי מקבל איומים על החיים שלו"

פורסם בתאריך: 23.1.20 10:47

אמו של התלמיד שפגע בתלמיד אחר, באירוע אלים שאירע אתמול בחטיבה בהרצליה שבסופו נזקק התלמיד שנפגע לטיפול רפואי, מגיבה לראשונה על התקרית. כפי שדיווחנו אתמול, הוריו של התלמיד שנפגע טוענים כי כסא הוטח בראשו, שאיבד את הכרתו ושנגרם לו זעזוע מוח. אמו של התלמיד הפוגע מכחישה את הטענות. היא טוענת שהילד שנפגע נדחף לעבר הקיר ונחבל בראש ושלא איבד את ההכרה.

"מדובר בילדים שהם חברים ולא היתה שום התנכלות מצד הבן שלי", מספרת האם, "לצערי, חלק מהמשחקים שלהם הם לריב מכות אחד עם השני. היה צריך לקרות? התשובה היא לא, אבל זה קרה. הבן שלי דחף את הילד השני על הקיר וכתוצאה מכך הוא קיבל מכה בראש וההורים לקחו אותו לבית חולים. הוא לא חטף שום כיסא על הראש, לא היה מעולף ולא מחוסר הכרה ולא היה לבד. התקשרתי אתמול לאמא והתנצלתי בפניה והיא קיבלה את ההתנצלות. הילד שלי מביע חרטה מאותו הרגע והוא לוקח אחריות על המעשים שלו. הבן שלי קיבל את העונש שלו והבין מה קרה. הוא לקח את זה מאוד קשה. זה נעשה בצחוק ונגמר בכאב ובחבלה בראש. אין פה ילד שהוא בריון ומתעלל בילד השני. הפרוטוקול של בית הספר אומר שילד שמקבל מכה בראש קוראים להורים שייקחו אותו ושיבדקו ויעשו את מה שצריך וזה מה שקרה. הבן שלי מקבל איומים על החיים שלו. החלטתי להשאיר אותו בבית בימים הקרובים כדי שיירגע מהתקרית הזאת ואני מקווה שבבית הספר ידאגו להגן עליו".

אתמול שלחה מנהלת החטיבה מכתב להורים וכתבה כך: "ברצוני לידע אתכם על אירוע אלימות שהתרחש בבית הספר. אירוע שתחילתו במשחק וסופו פגיעה בתלמיד. מורה תורנית נכחה באירוע טיפלה ועדכנה בזמן אמת. צוות חינוכי טיפל במקצועיות ונחישות מול התלמידים. אני מצרה על אי הדיוקים בכתבה שהתפרסמה היום.
נוסיף: צוות המחנכים ויועצות נערך לפעילות ושיח בכיתות בנושא מוגנות ויחס מכבד אנו נמשיך לפעול למען מוגנות תלמידנו".

תגובת העירייה: "עיריית הרצליה רואה בחומרה שימוש באלימות בכלל ובמערכת החינוך בפרט ותגלה אפס סובלנות כלפי מי שהיה שותף לאירוע האלים. הנושא ייבדק באופן יסודי ועמוק מול כל הגורמים. אנו מאחלים לתלמיד החלמה וחזרה מהירה לבית הספר".

מוועד ההורים של החטיבה נמסר בתגובה: "האירוע שתואר בכתבה רחוק שנות אור ממה שאירע במציאות. החטיבה היא חטיבה מצויינת ומצטיינת, יש פרוייקטים מדהימים המנוהלים בבית הספר בשיתופי פעולה פנימיים וחיצוניים, חבל שהם לא זוכים לסיקור כזה. החטיבה חרתה על דיגלה להוקיע אלימות מכל סוג ותמשיך בדרכה זו. כל ארוע חריג שמתרחש (ואין מקום שלא קיימים בו ארועים חריגים) מטופל בחומרה וזכינו בצוות כל כך מחויב. הנהגת ההורים בחטיבה סומכת, בוטחת ומאמינה בכל אנשי צוות ההוראה, הנהלה והצוות המקצועי באכסניה שילדינו לומדים בה".

תגובת משרד החינוך: "משרד החינוך רואה את המקרה בחומרה. פרטי האירוע הועברו לידיעת מפקחת בית הספר והם יבדקו בהתאם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נורית

    היד הקלה של מי שקוראים לעצמם עיתונאים אל תפרסמו עד שיש לכם את כל העובדות והנתונים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר