פדלון בכנס ראשי ערי החוף שהתקיים באילת. צילום באדיבות עיריית הרצליה

"יערות נשרפים, קרחונים נמסים": פדלון הודיע על הקמת צוות פעולה עירוני להתמודדות עם משבר האקלים

ראש עיריית הרצליה אמר את הדברים בכנס ערי החוף שהתקיים אתמול באילת. "בעזרת סיוע ממשלתי והעלאת המודעות נוכל יחד לעשות שינוי", אמר

פורסם בתאריך: 30.1.20 09:50

ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר אתמול, בכנס ערי החוף שנערך באילת, כי הורה על הקמת צוות פעולה עירוני להתמודדות עם שינויי האקלים הצפויים. "לאור הדברים שעלו במהלך כנס רשויות החוף, החלטתי להקים צוות פעולה עירוני, הכולל אנשי סביבה וגורמים מקצועיים, שיסייע במציאת פתרונות ודרכי פעולה. במצב כזה של משבר חמור, עלינו לפעול למען נקיטת אמצעי הסתגלות בכל הסקטורים, כך נפחית את הנזקים הצפויים ונבטיח עתיד טוב יותר", אמר פדלון.

עוד אמר: "אחד האתגרים הגדולים ביותר של האנושות כעת הוא התמודדות עם משבר האקלים. בימים אלו, שינויי האקלים הם מהקצוניים שידענו. הטמפרטורות עולות, יערות נשרפים וקרחונים נמסים. ישראל נמצאת באיזור גיאוגרפי רגיש וגם אנחנו, כמו אוכלוסיית העולם כולה, נתונים בסכנת קיום. המחסור החמור במים עתיד להביא למשבר בענף החקלאות, בתחום המזון, הבריאות ובאספקת האנרגיה. אנו חייבים להתעורר ולהתחיל לפעול ! בישראל נמצאים מיטב אנשי הטכנולוגיה והפיתוח – בעזרת סיוע ממשלתי והעלאת המודעות נוכל יחד לעשות שינוי שיציל את המשק הגלובלי. באמצעות ניצול נבון של מקורות אנרגיה, הפחתת שימוש במזהמים בים וביבשה ופיתוח מערכות אנרגיה מתחדשת, נתרום את חלקינו לשמירה על הסביבה ועל החיים של כולנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר