אלי לנדאו. צילום עופר וקנין

תתרגלו: "שדרות אלי לנדאו". ביום חמישי הטקס

טקס קריאת רחוב רמת ים על שמו של ראש עיריית הרצליה לשעבר, שהלך לעולמו לפני שנה בדיוק, יתקיים ליד המעליות בחוף אכדיה

פורסם בתאריך: 3.2.20 11:32

עיריית הרצליה תקיים ביום חמישי (6.2), בשעה 15:00, ליד המעליות בחוף אכדיה, טקס קריאת רחוב רמת ים במערב העיר על שמו של ראש עיריית הרצליה לשעבר אלי לנדאו. האירוע, בהשתתפות בני משפחת לנדאו ומוזמנים נוספים, לא פתוח לקהל הרחב.

לנדאו הלך לעולמו לפני שנה בדיוק, ב-6 בפברואר 2019, חודש לפני שהיה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-80. הוא נבחר לראשות עיריית הרצליה בשנת 1983 וכיהן בתפקיד כ-15 שנה עד 1998, אז החליפה אותו יעל גרמן. במהלך כהונתו, לנדאו קידם והקים כמה פרויקטים גדולים בעיר. בין השאר, את המרינה בהרצליה, קניון שבעת הכוכבים והמרכז הבינתחומי הרצליה.

בחודש יולי פרסמה העירייה הודעה על הכוונה לשנות את שם הרחוב רמת ים ל"שדרות אלי לנדאו". אחד התושבים, עוז מנשה רוזנבלום, שמתגורר ברחוב למעלה מ-40 שנה, היה מהמתנגדים לשינוי. "במהלך עשרות השנים, תושבי העיר פיתחו סולידריות ותחושות ההזדהות עמוקות עם השם 'רמת ים' וכי לא בנקל לפגוע בסולידריות העירונית ולעקור שורשים עמוקים אלו", כתב מנשה-רוזנבלום בהתנגדות שלו. הוא טען שוועדת השמות היתה יכול לקרוא על שמו של לנדאו "שכונות מגורים חדשות, רחובות חדשים, כיכרות, כבישים, פארקים ציבורים, אזורים עירוניים, מבנים קהילתיים, חוף הים, ואפילו המרינה בהרצליה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושב הרצליה

    למי שלא זוכר, לא חסרו פרשיות עם לנדאו כמו פרשת המרינה לדוגמא. ממש לא ברורה ההחלטה הזו…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר