מעבר החציה סמוך לבית הספר יוחנני
מעבר החצייה סמוך לבית הספר יוחנני

הפעם אף אחד לא נפגע: משאית מאתר הבנייה נסעה לאחור על מעבר החצייה ליד בית הספר

המקרה אירע ביום חמישי שעבר. ההורים מתלוננים שהמשאית נסעה לאחור באין כניסה ועצרה על המדרכה, סמוך למעבר החצייה שבו פעלו באותה עת משמרות הזה"ב. העירייה: "נתריע בפני הקבלן"

פורסם בתאריך: 4.2.20 15:31

הורים לתלמידים בבית הספר היסודי יוחנני התלוננו כי ביום חמישי שעבר, סביב השעה 13:30, משאית, שככל הנראה לוקחת חלק בעבודות תמ"א 38 בבניין הסמוך, נסעה אחורנית באין כניסה על מעבר החציה בפינת הרחובות העלייה השנייה וההגנה, תוך שהיא מסכנת תלמידים שעוברים שם. ההורים סיפרו שהמשאית חנתה על המדרכה שמול בית הספר ושאף אחד לא כיוון את המשאית ובדק שאין ילדים באיזור. הם ציינו שבסמוך למעבר החציה עומדים בדרך כלל תלמידים של משמרות הזה"ב, שגם הפעם היו שם ובמזל לא קרה דבר. ההורים דיווחו על המקרה למנהלת בית הספר והיא דיווחה לאחראי על הבטיחות בעירייה.

הורים משכבת ו', הלוקחים חלק במשמרות הבטיחות, אמרו שאם לא יימצא פתרון להבטחת שלום ילדיהם, הם לא יתירו לילדים לקחת חלק במשמרות הבטיחות. "הילדים שלנו לא יכולים לשמש ניצבים נייחים בתמרוני משאיות", אמרו, "הפעם במזל לא קרה דבר, אבל אם זה היה קורה כמה דקות קודם לכן ייתכן שהיה קורה אסון". הורים מהנהגת ההורים ביוחנני הביעו דאגה קשה ממקרי הבטיחות החוזרים ונשנים וקראו להתערבות הרשויות.

מהנהגת ההורים של בית הספר נמסר: "המקרה הועבר למנהלת וממנה לאחראי על הבטיחות בעירייה".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "אכיפת עבירות תנועה בעיר הינה בסמכות בלעדית של משטרת ישראל. עם זאת, העירייה, באמצעות אגף ביטחון ופיקוח, תתריע בפני הקבלן בנושא ותדרוש ממנו השגחה קפדנית על נהגי המשאיות בשטחו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר