אסף אמר עם בנותיו נויה ועלמה על ספסל הנתינה באלרואי 1

ירוק ובחינם: ספסלי הנתינה בהרצליה התמלאו שתילים לט"ו בשבט. בואו לקחת

קהילת ספסלי הנתינה בהרצליה הכינה לתושבים הפתעה לכבוד חג האילנות. הפעיל אסף אמר מזמין אתכם לקחת שתילים הביתה וגם להצטרף לקהילה

פורסם בתאריך: 10.2.20 18:02

לכבוד ט"ו בשבט, ספסלי הנתינה בהרצליה התמלאו היום אחר הצהריים בשתילים של אמנון ותמר שהתושבים יוכלו לקחת ולשתול בבתיהם. השתילים סופקו על ידי עיריית הרצליה, שנותנת רוח גבית לתושבים בפרויקט ספסלי הנתינה. נציין כי ספלי הנתינה הם כחלק ממיזם ארצי שהקימה סיניה זילברמן שחנכה את הספסל הראשון בארץ בתל אביב לאחר שאמה נפטרה. הרעיון מאחורי ספסלי הנתינה הוא שכולם מוזמנים לגשת לארגזים המוצבים על ספסלי הנתינה ולהניח בהם פריטים שאינם צריכים, אך עבור אחרים הינם משמעותיים ושימושיים. במקביל, הם מוזמנים גם לקחת פריטים שימושיים עבורם. לכל ספסל כזה יש יזם אחראי שגר בסמוך אליו ודואג לסדר ולניקיון הספסל כך שהסביבה תהיה מזמינה, נעימה ומכבדת.

ספסל הנתינה הראשון בהרצליה הושק בסוף פברואר 2018 ברחוב הדר 6 על ידי שרית כהן-שלו. לאחר שאסף אמר, שמרכז כיום את הפרויקט בהרצליה, ראה פוסט על הספסל הראשון בעיר הוא החליט להקים ספסל נוסף בבר כוכבא 57 בנווה ישראל, ליד ביתו. מאז נוספו עוד כמה ספסלי נתינה וכיום יש שבעה ספסלי נתינה בעיר – בבר כוכבא 57, בנווה עובד 6, בהרב קוק 58, בהעצמאות פינת שמשון הגיבור, באלפסי 1, באלרואי 1 ובבן סרוק 12, והיד עוד נטויה.

שתילים לטו בשבט בספסלי נתינה בהרצליה. צילום אסף אמר

"לכבוד ט"ו בשבט קהילת ספסלי הנתינה בהרצליה העיר שלי מזמינים אתכם לקחת שתיל צבעוני לחג ולסייע גם בשתילה וגם בנתינה", אומר אסף אמר לצומת השרון, "כיום כל הרצלייני מכיר את ספסלי הנתינה ויש להם כבר חיים משל עצמם, הפעילים מקפידים על ניקיון ונראות, העירייה נותנת רוח גבית מלאה וחברי הקהילות בעיר מגיעים לקחת וגם לתת בחופשיות ובאהבת חינם. רוצים לקחת חלק ולפתוח ספסל משלכם? תוכלו לפנות אלי דרך העמוד הקהילתי הרצליה העיר שלי ונשמח לצרף אתכם לעשייה. חג שמח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר