המרינה והחוף הדרומי בהרצליה. צילום: יונתן יעקובוביץ

המשטרה הוציאה אזהרה לגולשים בהרצליה, ולא בגלל גובה הגלים

משטרת ישראל מתריעה על ריבוי אירועים של פריצה לרכבים, בעיקר של גולשים, החונים בסמוך לחופים בעיר

פורסם בתאריך: 11.2.20 16:00

משטרת ישראל הוציאה היום הודעת אזהרה חריגה לציבור הגולשים ובאי החופים בהרצליה, בעקבות ריבוי אירועים של פריצה לרכבים החונים בסמוך לחופים בעיר, וגניבת חפצים מהם. "לאחרונה דווח למשטרה על מספר אירועים של פריצה לרכבים וכן גניבה של רכבים החונים בסמוך לחופים בהרצליה", נמסר, "מדובר בגולשים הנכנסים לפעילות הימית ומשאירים את מפתחות הרכב באופן 'מוסלק' – מעל הגלגל, או שמשאירים את הרכב לא נעול וכדומה.
ניסיון העבר מלמד כי העבריינים למדו את שגרת פעילותם של הגולשים, מנצלים את עובדת שהותם של בעלי הרכב בתוך המים על מנת לאתר את מפתחות הרכב ולגנוב את החפצים שהושארו בתוכו ובמקרים אחדים אף גנבו את הרכב על תכולתו. המשטרה מבצעת פעילות מגוונת, חלקה גלויה וחלקה סמויה וזאת על מנת להתמודד עם התופעה. כדי למגר באופן יסודי ולצמצם למינימום את התופעה נדרשת משמעת אזרחית ושיתוף פעולה של הגולשים".

בהנחיות המשטרה לציבור הגולשים נכתב: מומלץ להקפיד ולנעול את הרכב, מומלץ שלא להשאיר מפתחות רכב ללא השגחה, יש לדווח למוקד המשטרה (100) על כל אדם חשוד שנראה מסתובב באזור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. המוכיח בשער

    הרצליה, עיר ללא רחמים.
    המשטרה בהרצליה לא יוצאת מחוץ לתחנה. שוטר ברחובות הרצליה הוא חיזיון נדיר. פעם השוטרים היו מסירים ברחובות הרצליה. היום הם לא יוצאים מהמשרד לרחובות העיר.
    תפקידה של המישטרה הא למנוע פשע.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר