זירת האירוע ברחוב בן גוריון. צילום מד"א

אירוע חמור: בן 13 נפצע באורח בינוני מפיצוץ נפץ בהרצליה

הנער פונה לבית החולים שיבא בתל השומר עם חבלות בגפיו. חובש מד"א: "הוא היה בהכרה מלאה, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים". המשטרה פתחה בחקירה

פורסם בתאריך: 15.2.20 20:29

נער כבן 13 נפצע הערב (שבת) באורח בינוני, בגפיו, ככל הנראה כתוצאה מנפץ שהתפוצץ ברחוב בן גוריון בהרצליה. ממד"א נמסר שהדיווח במוקד התקבל בשעה 19:53. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר.

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א ערן, סיפר: "הנער סבל מחבלה קשה בגפיים. ביצענו בדיקות, הוא היה בהכרה מלאה, והענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים והשגחה. העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ שפינתה אותו במהירות לבית החולים, כשמצבו בינוני ויציב".

המשטרה פתחה בחקירת האירוע. "משטרת ישראל קוראת להורים לגלות מעורבות וערנות בנושא השימוש בצעצועים מסוכנים, ולהסביר לילדים את הסכנות והנזקים העלולים להיגרם ממשחקים אסורים אלו", מסרה המשטרה, "מדי שנה נפצעים בישראל עשרות ילדים ובני נוער כתוצאה משימוש בצעצועים מסוכנים. צעצועים מסוכנים אינם משחק ילדים והשימוש בהם אסור, מסוכן, עלול לגרום לפגיעות גופניות, למטרד ולבהלה בקרב הציבור".

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "עיריית הרצליה מנהלת בשבועות האחרונים מאבק כנגד השימוש בנפצים – באמצעות אכיפה מוגברת של השיטור העירוני, בהסברה במדיה ובמערכת החינוך. עם זאת, אני חוזר וקורא לכם, ההורים – היו גם אתם ערניים ומעורבים בנושא השימוש בצעצועים מסוכנים, הסבירו לילדיכם את הסכנות ואת הנזק הנורא שבמשחקים אסורים אלו. גלו אחריות ועזרו לנו להפסיק את התופעה המסוכנת". פדלון אמר עוד כי הוא מאחל לנער רפואה שלמה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. גלית

    כל ערב נשמעים פיצוצים בהרצליה מנפצים
    ליד בית ספר יוחנני ובאיזור מספר רב של פעמים ומידי יום ואף אחד לא עושה כלום

  2. אבא מהרצליה

    חדשות טובות.
    הלוואי על כל מפוצצי הנפצים.
    תנו לאבולוציה לעבוד.

  3. שירות להורים.

    בילויי לילות של נערים להורים פרחים שלא מחנכים את הילדים, אלא דוחפים להם כסף מזומן לעשות מה שבא להם ויוצאים בעצמם לקריוקי אצל חברים.
    אם אתם לא מבינים שמדובר בילדים שלכם, הנה עזרה: תספורת מגולחת בצדדים, קצת חמצון לסטייל, שרשרת מגן דוד, אופניים חשמליים. מוכר? לא? נמשיך: ציונים גרועים בבי"ס, הערות משמעת מהמורים, בדר"כ עור שחום.
    נשמע גזעני, אבל מדוייק.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר