משה פדלון. צילום עזרא לוי

ההחלטה מעוררת המחלוקת של עיריית רמלה והתשובה של משה פדלון

עיריית רמלה שינתה את שם הרחוב "גטו ורשה" לרחוב "חזון עובדיה" על שם הרב עובדיה יוסף. ראש עיריית הרצליה, בתגובה, מבקש לקרוא רחוב בעיר על שם לוחמי המרד. רחוב עובדיה יוסף כבר יש בהרצליה

פורסם בתאריך: 17.2.20 13:07

ראש עיריית הרצליה משה פדלון מתכוון להביא לאישור ועדת השמות העירונית הצעה לקרוא רחוב בעיר על שם לוחמי מרד גטו ורשה. זאת בתגובה להחלטת עיריית רמלה לשנות, החל מאתמול (ראשון) באופן רשמי, את שם הרחוב גטו ורשה בעיר לרחוב חזון עובדיה על שם הרב עובדיה יוסף, החלטה שעוררה סערה בעיר.

"לאחר שנודע על החלטת עיריית רמלה להחליף את שמו של רחוב גטו ורשה בעיר, הודיע ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, כי בכוונתו להביא בפני ועדת השמות העירונית הקרובה בקשה להנציח רחוב בהרצליה על שם לוחמי מרד גטו ורשה", מסרה היום (שני) העירייה.

פדלון מסר כי "העיר הרצליה מכירה ומוקירה את קורבנות השואה. ולכן, למען שורדי השואה, החיים בקרבנו ולמען הדורות הבאים, חשובה הנצחתה של תקופה זו בהיסטוריה של עם ישראל".

בתוך כך נזכיר כי מאז חודש ינואר בשנה שעברה פועלת קבוצת תושבים משכונת גליל ים לשנות את שם הרחוב עובדיה יוסף בשכונה לרחוב על שם אילן רמון. הם טוענים שמדובר בשכונה שרוב תושביה חילונים וקריאת רחוב על שם הרב אינה מתאימה לצביון השכונה ואף פרסמו בנושא עצומה ברשת. הרב עובדיה עצמו, טוענים המתנגדים, אינו דמות ראויה בשל התבטאויותיו הפוגעניות והשנויות במחלוקת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. די להתחנף לחרדים

    ברור שהם מאוגדים יותר טוב מאיתנו החילונים, ושם משמעת זו משמעת – אבל פדלון מתקפל מולם פעם אחר םעם, ומפחד להתעמד איתם.
    ואז עושה רוח כאילו אכפת לו מחילונים.. זה מאוד שקוף.., ולצערי זה יעלה לו בבחירות.. הוא סהכ איש טוב והגון, סתם פחדן.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר