פארקר הרצליה

בואו נדבר על זה: תושבים מארגנים אירוע "הייד פארק" ביום חמישי בהרצליה

האירוע יתקיים בפארקר בר ותושבים מוזמנים לעלות על הבמה ולדבר על נושאים שונים בדגש על דת ומדינה. המארגנים אומרים שצפויים להגיע חברי כנסת וחברי מועצה אך לא חשפו מי

פורסם בתאריך: 18.2.20 13:00

קבוצה של תושבים מהרצליה מארגנת ביום חמישי, בשעה 20:00, בפארקר בר שבפארק הרצליה, אירוע בסגנון "הייד פארק" שבו מוזמנים תושבים לעלות על הבמה ולדבר על נושאים שונים, בדגש על דת ומדינה. המארגנים מקווים שלאירוע יגיעו כ-200 אנשים, ואמרו שצפויים להגיע חברי כנסת, חברי מועצה מהרצליה, מערים שכנות ומגוש דן בכלל וסגני ראשי עיריות.

המארגנים ביקשו להשאיר את רשימת המוזמנים כהפתעה. הם הוסיפו כי תהיה הרשמה במקום למי שמעוניין לעלות ולדבר, אך בהתאם לכללים – לא ניתן יהיה לדבר נגד העירייה או חברי המועצה. כמו כן, מקומות הישיבה הם על בסיס מקום פנוי ותחולק בירה ראשונה חינם למקדימים.

מארגני האירוע אמנם שייכים לצד השמאלי של המפה הפוליטית, אך מבהירים שהאירוע מתקיים ללא שיוך מפלגתי ובמימון פרטי. את הסיבה שביקשו להישאר בעילום שם הם מסבירים בחשש שהרשויות יבקשו להערים עליהם קשיים בקיום האירוע.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שיצביע למחל לביובי ,יוציא אותנו שוב לבחירות ,רביעיות ,חמישיות ואף עשיריות ,ביובי לא מצליח להרכיב ממשלה ,תכניסו את זה טוב טוב לראש שלכם ואת כל ההצאות על הבחירות הם יוציאו מהכיס שלנו,כמו הפרסומת הזאת שבסירטון שכנראה מכספנו .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר