משלוח מנות מהמשחק של קהילת יוחנני הירוקה בשנה שעברה
משלוח מנות מהמשחק של קהילת יוחנני הירוקה בשנה שעברה

והשנה גם עם אפליקציה: משחקי הגמד והענק ההמוניים חוזרים לקהילות בהרצליה

בקהילת יוחנני הירוקה ובהרצליה הצעירה מארגנים משחקים שכונתיים לקראת פורים. בקהילת "חברים מיוחדים הרצליה" קוראים לכל תושבי העיר להשתתף ולהכיר חברים חדשים. היכנסו להירשם

פורסם בתאריך: 20.2.20 13:27

לקראת פורים חוזרים משחקי "הגמד והענק" להרצליה. בכמה קהילות בעיר, בהן קהילת יוחנני הירוקה והרצליה הצעירה ממשיכים במסורת, וגם בקהילת "חברים מיוחדים הרצליה" – המורכבת ממשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים וילדים שאינם כאלה יקיימו השנה את המשחק. נסביר שהמשפחות שנרשמו למשחק מכינות משלוחי מנות ומביאות אותם זו לזו, כשכל משפחה מקבלת על עצמה שני תפקידים: תפקיד ה"גמד" ותפקיד ה"ענק", כשזהותו של ה"גמד" נשמרת בסוד.

את משחק "הגמד והענק" בקהילת יוחנני הירוקה מארגנים מורן שטרן וינון רביב, בתמיכת של רכזת הקהילה דורין קלמן. בשונה מהפעמים הקודמות הפעם התושבים נרשמים למשחק ומתנהלים בו באמצעות אפליקציה ייעודית לכך שפיתח תושב השכונה רביב. "השנה פנתה אלי רכזת הקהילה דורין וביקשה את עזרתי בבניית טופס מקוון להרשמה למשחק", אומר רביב, "ביומיום שלי אני עוסק בבניית אפליקציות בפלטפורמות ללא קוד וחשבתי שזה מגניב ליצור אפליקציה. בתוך שעה בניתי את האפליקציה שכל מי שרוצה מהקהילה יכול להוריד אותה ולהיכנס. ההרשמה נעשית באמצעות הכנסת פרטי המייל וקבלת קוד כניסה לאפליקציה, ומילוי טופס הרשמה".

ואיך ההיענות?

"ההיענות השנה היתה ממש גדולה. נרשמו כבר 90 משפחות למשחק דרך האפליקציה. אפשר להירשם עד ה-25.2 וב-27.2 כל הגמדים יקבלו את שמות הענקים שאותם הם יפנקו וימסרו להם את משלוחי המנות עד 9.3. האפליקציה עובדת כך שכל מי שנרשם יהיה הגמד של זה שנרשם ממש לפניו למשחק והראשון שנרשם יהיה הגמד של האחרון שיירשם למשחק. הגמדים, ורק הם, יוכלו גם לקבל את פרטי הקשר של הענקים ששודכו להם, כמו טלפונים ומיילים, ולתקשר איתם באמצעות האפליקציה. אחרי שכתבתי אותה בפלטפורמת גלייד שיתפתי אותה בקבוצה הפייסבוק של גלייד וכתבתי שמי שרוצה יכול להוריד ולהשתמש בה בחינם ופנו אלי שני אנשים שאימצו אותה וישתמשו בה לגמד ענק שלהם – חבר מנאות אפקה בתל אביב ומישהי ממודיעין".

להורדת האפליקציה הקליקו כאן. (ההרשמה פתוחה לתושבי קהילת יוחנני הירוקה בלבד)

בתוך כך מארגנות כאמור מייסדות קבוצת הפייסבוק "חברים מיוחדים הרצליה", ניבה בזיזנסקי ודגנית דקל, בפעם הראשונה, את המשחק בקרב חברי הקבוצה. הפעילות מתאימה לכל תושבי הרצליה ולכל המשפחות באשר הן, וההרשמה אליה מתחילה ב-23.2 ומסתיימת ב-27.2. לאחר מכן, ב-1.3, תתקיים הגרלה וכל אחד יקבל פרטים של משפחה שלה הוא צריך להכין משלוח מנות (ענק) ולמסור אותו עד 11.3. "אנחנו שמחות להרים את הכפפה במשחק חברתי ולהציע דרך נוספת לגיבוש ושילוב ילדי הרצליה המיוחדים עם ילדים שאינם", הן אומרות, "בפעילות זו המשפחות יהפכו לגמדים וענקים שמעניקים משלוחי מנות למשפחות שהם אינם מכירים וכך נוכל לעודד וליצור היכרויות חדשות. בתקופה הקרובה אנחנו מתכננות מגוון רחב של פעילויות והפתעות ומזמינות את כולם להצטרף לקבוצתנו שהולכת ומתרחבת. זו הזדמנות נפלאה להודות לעירייה על הרוח הגבית ועל ההתגייסות לטובת מינוף הקבוצה ומטרותיה".

להרשמה לגמד ענק של "חברים מיוחדים הרצליה" הקליקו כאן.

בתוך כך, בשכונת הרצליה הצעירה ממשיכים את המסורת וגם השנה יתקיים משחק הגמד והענק" השכונתי שאותו מארגנת רכזת הקהילה מיטל תבואה. ההרשמה החלה ב-11.2 ונסגרת ב-23.2. ב-1.3 כל המשתתפים יקבלו עדכון מי הענק שלהם והם מתבקשים עד 10.3 לשלוח לענקים שלהם משלוחי מנות או מתנות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונה

    חבל שזה לא פתוח לכל האנשים מהרצליה, אני גרה קרוב לשכונה , במרחק הליכה וחבל שלא מאפשרים להצטרף.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר