סניף רמי לוי בשכונה ברחוב סוקולוב בהרצליה

שני סניפי "רמי לוי בשכונה" בהרצליה ויתרו על תעודות הכשרות

בהנהלת רמי לוי מסבירים שבסניפים לא פועלות מעדנייה או קצביה ושהמוצרים הארוזים בלאו הכי כשרים. יו"ר המועצה הדתית בהרצליה: "אנחנו מחכים למכתב רשמי מרמי לוי, נכון לעכשיו עדיין יש משגיח ויש להם תעודות כשרות"

פורסם בתאריך: 24.2.20 17:57

שני סניפי רשת "רמי לוי בשכונה" בהרצליה יפסיקו את שירותי ההשגחה מטעם הרבנות וייפרדו מתעודת הכשרות. מדובר בסניף שברחוב סוקולוב 56 פינת אחד העם 21 ובזה שברחוב אמירים 1 בעיר.

לפי המועצה הדתית מהנהלת רמי לוי אמרו שבכוונתם להפסיק את שירותי ההשגחה שניתנים להם כיום בסניפים והם ממתינים למכתב רשמי שמבקש את הפסקת השירותים. בהנהלת רמי לוי מסבירים כי אין להם צורך בתעודת הכשרות כי אין להם קצביה ומעדניה וכל המוצרים שנמכרים ארוזים מראש וכשרים. "אין לנו שום צורך בכשרות במכולות שכונתיות", אמרו ברמי לוי, "אין לנו מחלקת קצבייה, אין לנו מחלקת מעדנייה, אין לנו מחלקת דגים ועל המוצרים הארוזים ישנה כשרות על כל מוצר ומוצר. לכן אין שום סיבה להחזיק כשרות במכולות".

יו"ר המועצה הדתית בהרצליה, עו"ד דן פנחס, אמר לצומת השרון: "ממחלקת הכשרות של המועצה הדתית פנו להנהלה של סניפי רמי לוי בשכונה ושאלו מה בכוונתם לעשות עם שני הסניפים של רמי לוי בשכונה בהרצליה. נאמר להם שהם מתכננים להפסיק ביוזמתם את ההשגחה בסניפים כי לא יהיה צורך בהשגחה כי המאפייה נסגרה ויהיו רק מוצרים ארוזים וכנ"ל לגבי הקצביה ולכן הם לא זקוקים להשגחה. נכון לעכשיו עדיין יש משגיח שעובד במקום ויש להם תעודות כשרות. מהמחלקה אמרו להם שאם בכוונתם להפסיק את ההשגחה עליהם לשלוח מכתב והם יפעלו בהתאם. אנחנו לא פונים לעסקים ויוזמים או משדלים אותם לקיים פיקוח והשגחה אלא מעניקים השגחה ופיקוח למי שמבקש. ברגע שיודיעו לנו על הפסקת הכשרות והם יפסיקו לשלם לא תהיה השגחה בעסק ולא תהיה תעודת כשרות. הבנתי שהם משנים את המתווה בכל הסניפים של רמי לוי בשכונה בארץ וזה חלק מזה. בסניפי קופיקס בהרצליה לא ביקשו עד כה את הפסקת ההשגחה. אני מניח שלקראת סוף החודש יבקשו מרמי לוי להפסיק את ההשגחה והפיקוח של מטעם הרבנות על סניפי רמי לוי בשכונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר