אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר
אוטובוס של מטרופולין. צילום: תומר פדר

הנהג סירב להיכנס לשכונה, 20 נוסעים נאלצו לצעוד הביתה. לא תאמינו לתשובה של מטרופולין

נוסעים מבוגרים, עם סלים כבדים, נאלצו לצעוד הביתה לאחר שהנהג סירב להיכנס לשכונת יד התשעה שבה יש לקו שבע תחנות. מטרופולין בתגובה: זה בגלל מרתון תל אביב

פורסם בתאריך: 1.3.20 17:56

תושבים בשכונת יד התשעה בהרצליה מתלוננים כי ביום שישי, לפני יומיים, נהג קו 48 של מטרופולין – שנוסע מתל אביב לצומת רעננה, סרב להכנס לשכונה, שבה יש לקו שבע תחנות, והוריד את הנוסעים בכניסה לשכונה בדרך ירושלים.

אחת מתושבות השכונה, שעלתה על האוטובוס בסביבות השעה 11:40 בשדרות ח"ן במרכז העיר, מספרת כי נאלצה ללכת עם סלים כבדים מהקניות של יום שישי במשך כעשר דקות לביתה, וכמוה היו עוד כ-20 נוסעים ובהם מבוגרים שמתקשים ללכת. לדבריה, נהג האוטובוס טוען כי קיבל הוראה שלא להיכנס לשכונה על אף שציינה בפניו כי בבוקר האוטובוס לכיוון תל אביב עצר בשכונה. היא טוענת כי זו לא הפעם הראשונה שהאוטובוס לא נכנס לשכונה, והיא גם מתלוננת על איחורים מרובים של הקו ועל נהגים לא אדיבים. לדבריה, היא התלוננה עשרות פעמים על בעיות בקווי האוטובוס של מטרופולין ולא נעשה דבר בעניין.

"עליתי על קו 48 בסביבות השעה 11:40 בשדרות ח"ן בעיר אחרי שחיכיתי לו במשך 20 דקות כי הוא איחר", היא מספרת, "כשהגענו לדרך ירושלים הופתענו שהנהג לא נכנס לשכונה והנוסעים שאלו אותו למה. הוא ענה באדישות שהוא קיבל הוראה לא להיכנס יותר לשכונה, עצר והוריד את הנוסעים. הנוסעים צעקו עליו אבל זה לא עזר. היו גם כאלה שחשבו שהוא נהג חדש וניסו להדריך אותו איך לנסוע ומה המסלול והוא ענה שהוא מכיר את המסלול וזו ההוראה שקיבל. אמרתי לנהג שההוראה הזאת מאוד מוזרה כי היום בבוקר קו 48 לתל אביב עצר בשכונה. נאלצתי ללכת כעשר דקות הביתה עם סלים כבדים מאוד, על אף שהקו אמור לעצור דקה וחצי מהבית שלי.

"לצערי, זו לא הפעם הראשונה שקו 48 לא נכנס לשכונה. הנהגים בקו מאוד לא אדיבים ונחמדים וגם כשמבקשים מהם להדליק מזגן כדי לאוורר קצת כי האוטובוסים המחניקים של מטרופולין שבנויים כך שאי אפשר לפתוח בכלל חלונות הם מסרבים. הם גם מרבים לאחר. אם הייתי יודעת שקו 48 לא ייכנס לשכונה ביום שישי, הייתי לוקחת קו 29 ולא מחכה 20 דקות. איתי ירדו כ-20 נוסעים בתחנה מחוץ לשכונה ובהם לא מעט אנשים מבוגרים עם סלים שקשה להם ללכת. כאב לי הלב עליהם. התלוננתי עשרות פעמים על בעיות בקווי האוטובוס של מטרופולין ולא נעשה דבר בעניין. בגלל ההתנהלות של הנהגים והאיחורים אני ממעטת לנסוע באוטובוסים ומעדיפה לנסוע במוניות ולחסוך את עוגמת הנפש".

ממטרופולין נמסר בתגובה: "כמדי שנה ביום מרתון תל אביב מפעילה מטרופולין בהנחיית משרד התחבורה, חלופה לנוסעים מתל אביב להרצליה בזמן המרתון. בשעות אלה חל דילול משמעותי בקווי התחבורה הציבורית באיזור, ובכל זאת החלופה שהוצאה במקרה זה סייעה לנוסעי התחבורה הציבורית בהגעה מהירה להרצליה, הגם שזו לא עצרה במקרה זה בשכונת שביב-יד התשעה".

עדכון – במטרופולין ביקשו לעדכן את התגובה: "כמדי שנה ביום המרתון בתל אביב מפעילה מטרופולין קווי שירות בין תל אביב להרצליה במתכונת מצומצמת בגלל אירועי היום, ובלבד שלתושבי הרצליה יהא מענה תחבורתי. גם השנה הופעלו קווים בין תל אביב להרצליה בשעות הבוקר אולם מפאת טעות אנוש הוזן מסלול קו אחר שאינו כולל כניסה לשכונת שביב-יד התשעה. אנו מצרים על הטעות ודואגים להפיק ממנה לקחים על מנת שלא תישנה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

21 תגובות
  1. חגית

    עובדים שלא מתאימים למקצוע-כולל הראש -נהגים-זוועה.

  2. רונית

    מטרופולין הינה חברת האוטובוסים הגרועה ביותר בארץ , כיצד יכול להיות שזכתה במכרז באזור השרון ???? כיצד יכול להיות שהיא עדיפה על אגד ? צריך לבדוק היטב באם לא היה מתן שוחד במכרז. פשוט סיוט !!!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מטרופולין אני חייב להגיד לכם אתם בושה שלא מכבדים אנשים מבוגרים אתה לא תחבורה ציבורית אתה רחוקים מיליון שנות אור מאגד , ואני מציע לחברת מטרופולין לבדוק את הנהגים בחניון נתניה שנוסעים כמו ברברים ומסכנים משפחות וחיי אדם … לסיכום אתם בושה אחת גדולה

  4. הנוסע בזמן

    איך הם עדיין ממשיכים להפעיל קווים. לא יודע מאיפה להתחיל, פשוט חברה בזויה.

  5. חיה

    גם כאשר ניסיתי לדווח על נהג שנסע במהיאות וחצה רמזור אדום -, לא היה למי. אין טלפון לדיווח בזמן אמת ואין למי לדווח. לא משתווה לא לדן ולא לאגד- הקואופרטיבים שלנו עם הנהגים הטובים שלנו. מי הבעלים של מטרופולין ומי הנהגים השכירים שלהם?

  6. איציק

    מטרופולין, ואפיקים נהגים גרועים, חברות לא טובות

  7. אוהב עמו

    מטרופולין אינה חברת אוטובוסים אלא חברה להוצאת כסף מהאוצר. מניסיון אישי אני אומר את זה בפרט לאחר שקו 510, לא עצר לי 3 פעמים (פעם אחת מהרצליה ופעמיים מתל אביב). יש לקחת מהם את הרישיון ותושבי שביב בוודאי יסכימו איתי!!! הנהגים אפילו אינם מודרכים במיקום התחנות (ואנחנו הנוסעים עונים לשאלות העולים לאוטובוס).

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    קו 48 שעובר גם דרך רמת השרון לתל אביב הרבה פעצים לא עןמד הזמני הנסיעה, אוטובוסים כלל לא מגיעים בזמנים שיועדו ךהם וקורה שאוטובוס פשוט לא יוצא לנסיעה ומדלגים על יציאה של אןטובוס. כך אמר לי נהג בקו. נוסעים שמתכננים לפי לוח זמנים נאכך שאי אפשר ךתכנן כלום לפי האוטובוס.
    אי כניסה ליד התשעה פשוט התעללות בנוסעים.נלצי לחכות עןד חצי שעה עד האוטובוס הבא

  9. טלי

    לא מפתיע אותי בכלל. זה מטרופולין.
    אותי, נהג שלהם כמעט דרס וגרר אותי איתו.
    נהגים אחרים שלהם, נכנסו לנתיב הנגדי ולא רצו לזוז עד שאני לא אסע אחורה.
    למרות שהייתי על הנתיב שלי!!
    באוטובוס אחר, סירחון של סיגריות.
    זה מטרופולין — הכי גרועים.

  10. נ

    התחבורה הציבורית בארץ עם הנהגים הזוועתיים שלהם ..צריכות לפשוט רגל כולן פשוט זבל אנושי

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    א. למה לבכות הרי ביבי עושה להם מרתון מירוץ לחיים כל החיים אז מה זה 100 מטר הביתה

  12. ברור שחברות האוטובוסים עצמן לא עושות כלום. להתלונן יש למשרד התחבורה!

    לא להתלונן בכלל לחברות האוטובוסים עצמם. ישר למשרד התחבורה שקונס אותם במאות שקלים. קל ופשוט למלא תלונה באתר של משרד התחבורה.

  13. חגית יאסו

    מצש אגרסיביים ולא נחמדים פשוט בושה פעם אחת נהג קילל נוסעת בגלל שהיא דיברה בפלאפון..

  14. דנה

    ביזיון..חברת מטרופולין שוגה בהיתנהלותה היא שוכחת שקיומה הודות לנוסעים..נהיגה לא עוצרים בתחנות ואמן זו פעם ראשונה..פשוט ביזיון לעניות דעתי יבינו רק אם ייקנסו ויכאב להם בכיב

  15. ידידיה בשירי

    אני מבאר שבע, כמו כן גם אני לעיתים נתקלתי בהתנהלות בעייתית של הנהגים של מטרופולין.
    עוד אני רוצה להוסיף על התנהלות מאוד בעייתית של החברה 'דן בדרום'. שמעתי הרבה אנשים שהנהגים התנהלו בצורה מחפירה כולל שקרים של הנהגים בנוגע לתחנות עצירה כדי להקל על עצמם את המסלול.

  16. ידידיה בשירי

    חשוב לציין 'דן בדרום' הבינעירוני. 'דן בדרום הפנימי בסדר גמור

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר