חזרות גנרליות לעדלאידע ליד בניין העירייה. צילום דוברות העירייה

אכזבה גדולה: העדלאידע בהרצליה נדחתה, בתקווה שאכן תתקיים בהמשך

משרד הבריאות הנחה שלא לקיים התכנסויות של יותר מ-5,000 בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. משה פדלון: "ברגע שהעיתוי יתאפשר, תהיה פה חגיגה גדולה, כי על פורים בהרצליה לא מוותרים"

פורסם בתאריך: 4.3.20 17:16

עיריית הרצליה החליטה הערב לדחות את העדלאידע בהרצליה שהיתה אמורה להתקיים ביום שלישי הבא, 10 במרץ. זאת בעקבות הנחיות משרד הבריאות מהיום, ובהן איסור על קיום התכנסויות של יותר מ-5,000, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל. "לאחר שהתעדכנו בהנחיות משרד הבריאות ומתוך דאגה לבריאותכם, אני מצטער להודיע על החלטתי לדחות את העדלאידע שאמורה היתה להתקיים בשבוע הבא בהרצליה", אמר ראש העירייה משה פדלון בהודעה לתושבים בדף הפייסבוק העירוני, "כולנו ציפינו ונערכנו לחגיגה הגדולה של עירנו בפורים אך עם זאת, בריאות הילדים שלנו חשובה יותר. אני מחויב להישמע להנחיות מקבלי ההחלטות במדינה, מתוך התחשבות באינטרס הכללי של המאבק בנגיף הקורונה. האיסור על כינוסים של מעל 5,000 איש של משרד הבריאות לא יאפשר, לצערנו הרב, את קיום העדלאידע בשבוע הבא.

פדלון הוסיף: "הימים הקרובים צפויים להיות ימים של כוננות והיערכות למניעת מגיפת הקורונה בכל המערכות העירוניות – אני מבקש מכם להמשיך לעקוב אחר ההוראות של משרד הבריאות ומאחל לכולנו שנתגבר במהרה על האיום ונחזור לימים של שיגרה. ברגע שהעיתוי יתאפשר, תהיה פה חגיגה גדולה, כי על פורים בהרצליה לא מוותרים".

 

נזכיר כי בעדלאידע, שנקבעה לשבוע הבא, יום שלישי, 10 במרץ, אמורה היתה להופיע הזמרת נועה קירל. העדלאידע אמורה להתקיים בסימן "מנהרת הזמן" ותכלול 2300 משתתפים – תלמידי בתי הספר, הלהקות הייצוגיות, חברי תזמורת בתי הספר וכן מיצגי ענק, פסלים ומשאיות.

בהלת הקורונה: תלמידים מהרצליה שהיו בבלומפילד הגיעו היום ללימודים ובחטיבה נוצרה מהומה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר