פריצה. צילום: עזרא לוי
פריצה. צילום: עזרא לוי

התושבים מודאגים: שלוש פריצות בשעות היום במרכז הרצליה בתוך שבועיים

שתי פריצות אירעו ברחוב בורר יהודה. פריצה נוספת אירעה ברחוב סמילנסקי הסמוך. תושבי האזור חוששים: "בשכונה מסתובבים כל מיני טיפוסים מפוקפקים שמתצפתים". השוטר הקהילתי משה ברדה מספק כמה המלצות למניעת פריצות

פורסם בתאריך: 10.3.20 10:24

בעקבות שלושה מקרי פריצה במרכז העיר הרצליה בשבועיים האחרונים תושבי האזור מביעים חשש מעלייה במספר הפריצות. שתיים מהפריצות אירעו ברחוב בורר יהודה והשלישית ברחוב סמילנסקי. שלוש הפריצות אירעו בשעות היום או הערב המוקדמות.

"בעיקר אוכלוסיית המבוגרים חוששת, וגם הורים חוששים לשלום הילדים", אומר תושב האזור רן פסקל, "בשכונה מסתובבים כל מיני טיפוסים מפוקפקים, מתצפתים, ופתאום אנשים לא מרגישים מוגנים במרחב הביתי שלהם. אנשים צריכים לנעול את הבית מאחורי שלושה מנעולים. העברתי לבניין שלי ולבניינים הסמוכים הנחיות שהעביר לי מפקד השיטור הקהילתי משה ברדה. אני מקווה שהמשטרה תעשה את מה שהיא יודעת לעשות, ותביא לתפיסתם של הפורצים במהרה".

בעקבות כך, מפקד השיטור הקהילתי ברדה, ביקש להדגיש מספר אמצעי זהירות שיכולים למנוע או להפחית את הסיכוי לפריצה: לוודא נעילת דלתות וחלונות בזמן שינה או יציאה מהבית; לא להשאיר את מפתחות הבית מתחת לשטיח, אבן או ארון חשמל; רצוי שלא לחלק את המפתחות הבית לאנשים זרים כמו שיפוצניק או מנקה; לדאוג שמפתחות הרכב יהיו במקום מוסתר; לא להפיץ את דבר הנסיעה מחוץ לבית להמנע מפרסום הודעה ברשתות החברתיות; להפעיל אזעקה אם יש בזמן יציאה מהבית או בזמן השינה; לדאוג שהדור ייאסף בזמן היעדרות ארוכה מהבית; להשאיר אור דלוק; להפעיל מוזיקה, טלוויזיה או תאורה באמצעות טיימר; מומלץ להוסיף מנעול כספת לדלת הבית; ומומלץ למגן את החלונות עם סורגים או פיני ביטחון. לכל שאלה או ייעוץ ניתן לפנות למפקד השיטור הקהילתי משה ברדה, בטלפון 050-507-3039.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "האירועים המצויינים בפנייה מוכרים למשטרה. המשטרה פועלת עם מלוא המשאבים והאמצעים, במטרה למנוע את המשך ביצוע העבירות ולעצור את העבריינים ולהעמידם לדין. אנו שבים ומזכירים לתושבים: אין להשאיר חלונות/דלתות פתוחים בשעה שעוזבים את הבית. אין להשאיר מפתח של הבית בארון החשמל/מתחת לשטיחון הכניסה. במידה וזיהיתם אדם המסתובב בשכונת המגורים שלכם באופן מחשיד, יש לדווח במיידית למשטרה באמצעות מוקד 100".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר