פח אשפה שרוף ביד התשעה

נפצים על ניידות, פחים שנשרפים: תושבי יד התשעה ונווה עמל חיים בסיוט כבר שבועות

תושבי השכונות מתלוננים על בני נוער שמשליכים נפצים לאורך כל שעות היום ועל אוזלת ידה של המשטרה. המשטרה בתגובה: "עיכבנו אתמול לחקירה שני חשודים. נמצה את הדין עם מי שפוגע בביטחון התושבים"

פורסם בתאריך: 11.3.20 08:29

תושבי השכונות נווה עמל ויד התשעה בהרצליה מתלוננים על מטרדים בלתי פוסקים, שפוקדים את השכונות בשבועות האחרונים. בשתי השכונות מתלוננים על רעש נפצים שנמשך שעות ארוכות, לעתים עד הלילה, וביד התשעה מתלוננים גם על תופעת הצתת הפחים, שנמשכת כבר חודשים ארוכים.

"אנחנו חווים כבר שלושה או ארבעה שבועות מטרדים קשים מצד בני נוער שזורקים נפצים מדי ערב", מספרת תושבת יד התשעה, "הם מתחילים בשעה אחת בצהריים. הבת שלי בטראומה בגלל זה, היא ישנה עם ידיים על האוזניים. שלשום נכנסנו לשכונה עם הרכב וזרקו נפצים על הרכב שלנו והבת שלי נכנסה לחרדה ואפילו הקיאה בלילה בגלל זה. המשטרה לא עושה כלום. צריכים לפעול בצורה רצינית יותר. לתת דוחות להורים, אני לא יודעת איך למגר את התופעה. שלשום זה היה עד איזה 4 בבוקר. אני רואה ניידות אבל הילדים זורקים עליהן נפצים. הנוכחות של המשטרה, בלי פעולה מתאימה, לא עוזרת".

"אני רואה שעיריית הרצליה כן מנסה להשאיר את בני הנוער מחוץ לרחובות בכך שהיא מפעילה לדוגמא את המתנ"ס ואת מועדון הנוער ביד התשעה לאורך כל היום, עד השעות הקטנות של הלילה לפעמים", אומר שמוליק ניסים משכונת יד התשעה, "אבל מצד שני יש רעשים של נפצים כל היום וכל הלילה, ופחים עדיין נדלקים בשכונה. אני לא יודע אם מציתים אותם או שהם נדלקים כתוצאה מנפץ. משליכים נפצים על מכוניות שלנו, על ניידות משטרה, זה בלתי נסבל".

"אני עדיין שומעת נפצים כמעט בכל יום", אומרת תושבת שכונת נווה עמל, "איפה ההורים? אתם לא יודעים מה הילדים שלכם עושים? איפה הם מסתובבים?".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "עיריית הרצליה באמצעות יחידות השיטור העירוני, פועלת לאכיפת הנפצים, הן באמצעות מבצעי אכיפה והן באמצעות מבצעי הסברה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "המשטרה נערכה מספר שבועות טרום חג הפורים על מנת להתמודד עם התנהגות פסולה זו של השלכת נפצים והפגיעה בשגרת החיים של תושבי השכונות. במהלך הפעילות המשטרתית הוחרמו נפצים וחזיזים ועוכבו לחקירה מספר חשודים כולל אתמול (שלישי) עת עוכבו שני חשודים בהשלכת חזיזים וגרימת נזק לרכב כיבוי אש. פעילות המשטרה נמשכת בכוחות מתוגברים גם היום ונמצה את הדין עם הגורמים הפוגעים בביטחון התושבים ובשגרת חייהם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יפה

    משטרת גלילות והשיטור העירוני זה אתם מביאים את בני הנוער לא לפחד מכם כי אתם מגביים אותם בנושאים אחרים וזו התוצאה של הפשע בהרצליה המבין יביין

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מצטער לומר אך זה מה שקורה כשנערי יד התשעה מגיעים לשכונת נווה עמל וזורעים רעש ובהלה בשכונה עם הנפצים , רק אתמול בשכונת יד התשעה ראיתי במו עיניי נערים מנפצים זכוכית של תחנת אוטובוס , שמישהו יתעורר כבר …

  3. אני זה מי שהושה את הטרור בשביב

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בהרצליה יש טרור יותר גרוע מעזה שרפתי 11 פחי ושלחתי קקטוסים על נידות

  4. גלעד

    איפה ההורים של אותם ילדים חוליגנים משכונת שביב ? בושה וחרפה!!!

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אותם ילדים/נערים מגיעים גם לשכונה הירוקה , ידי המשטרה רפה איתם וחבל

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר