יעל גרמן התפטרה מהכנסת בשל מצבה הבריאותי

גרמן: "לפני כשבוע עברתי אירוע מוחי קל. אני נמצאת בתקופת התאוששות ושיקום וחשבתי שאין לי את הכוח והאנרגיה הנחוצים להמשך העבודה בכנסת". מי שיחליפה בכנסת הוא עידן רול, מספר 34 ברשימת כחול לבן

פורסם בתאריך: 15.3.20 19:46

בשל מצבה הבריאותי החליטה שרת הבריאות לשעבר וראש עיריית הרצליה לשעבר, חברת הכנסת יעל גרמן להתפטר מהכנסת. מי שייכנס לתפקיד במקומה, הוא עידן רול, מספר 34 ברשימת כחול לבן.

"לאור מצבי, לא אוכל להקדיש מעצמי כפי שאני רגילה וכפי שהתפקיד שלנו בכנסת דורש", אמרה גרמן, "לכן אני מגישה את התפטרותי מהכנסת, ומאפשרת לכוח צעיר וחדש לתפוס מקומי ולמשוך בעגלה שלנו".

בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כתבה גרמן: "לפני כשבוע עברתי אירוע מוחי קל. אני נמצאת בתקופת התאוששות ושיקום וחשבתי שאין לי את הכוח והאנרגיה הנחוצים להמשך העבודה בכנסת, במיוחד לאור האתגרים הצפויים. לכן החלטתי לפנות את מקומי לבא אחריי ברשימה, כדי שיוכל להקדיש את מה שראוי וצריך להקדיש כחבר כנסת. אני עוזבת עם הרגשת סיפוק על עבודה ציבורית אמיתית וחסרת אינטרסים זרים ומקווה שלאחר שאתאושש אמצא את המקום ממנו אמשיך לקחת חלק במאבקים הציבוריים החשובים הצפויים לנו ובעיקר במאבק על שמירת הדמוקרטיה שלנו".

יו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, הגיב על התפטרותה: ״אין לוחמת כיעל גרמן. שותפה לדרך ולעשייה, דוגמא ומופת לנבחרת ציבור. מאחל לה בריאות וכח, עוד נראה אותה ממשיכה בעשייתה למען הציבור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר