רחוב סוקולוב בהרצליה. צילום אבי ציפסר

העירייה תדחה את מועד תשלום הארנונה לעסקים קטנים, מסעדות ובתי מלון

העירייה תאפשר לשלם את הארנונה לחודשים מרץ-אפריל ב-30 באפריל. דחייה נוספת תבחן בהתאם למצב. ההחלטה דרושה אישור של מועצת העיר

פורסם בתאריך: 16.3.20 07:52

עיריית הרצליה תאפשר לבעלי עסקים קטנים שיהיו מעוניינים בכך לדחות את מועד תשלום הארנונה של החודשים מרץ-אפריל כך שהמועד האחרון לתשלום יהיה 30 באפריל במקום 2 באפריל. כך הודיעה אתמול העירייה. לקראת הוצאת שוברי תשלום ארנונה לחודשים מאי-יוני תבחן דחייה נוספת, על פי הערכת המצב. ההחלטה דרושה אישור של מועצת העיר.

החלטת העירייה נוגעת לעסקים עד גודל של 300 מ"ר, או עסקים המחויבים בתשלום ארנונה שנתית של עד 100 אלף שקל (הגבוה מביניהם). בנוסף, היא כוללת אולמות אירועים, בתי מלון, מסעדות, בתי קולנוע, בתי ספר, גני ילדים, מבני ספורט ושעשועים בכל שטח שהוא.

מהעירייה נמסר כי היא תבחן הקלות נוספות בהתאם להוראות הדין הקיים, וכי ראש העירייה פנה למשרד הפנים ולמרכז השלטון המקומי כדי לקבל סמכויות למתן להקלות נוספות.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "כעיר הפועלת תמידית לפיתוח הכלכלה והעסקים המקומיים, בימים אלו אני רואה חובתנו לסייע, ככל שהחוק מאפשר לנו, לשמירת קיומם של העסקים ולמען שמירה על איתנותה הכלכלית של הרצליה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רוני

    מה עוזר לדחות?!
    מאיפה הם ידלמו?! גם ככה סוקולוב בקושי עובד, צריך לוותר להם!

  2. אלעד

    למה קשה לי להאמין? דיבורים כמו חןל. משלם 3000 בחודשיים והמקום מת…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר