ההפגנה מול ביתו של יולי אדלשטיין

ההפגנה, הגולשים ומספר התושבים בעיר שנמצאים בבידוד: סיכום הסופ"ש בהרצליה

עשרות הפגינו מול ביתו של יו"ר הכנסת בהרצליה פיתוח, הגולשים לא ויתרו על הגלים, משרד הבריאות פרסם את מספר התושבים בעיר שנמצאים בבידוד

פורסם בתאריך: 21.3.20 20:20

עשרות מפגינים, בהם גם תושבי הרצליה רבים, הפגינו ביום שישי בצהריים מול ביתו של יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין ברחוב שלומציון המלכה בהרצליה פיתוח. המפגינים נשאו דגלים שחורים ודגלי ישראל והחזיקו שלטים שעליהם נכתב: "אדלסטלין רד מהכיסא", "אדלשטיין תתבייש", "אדלשטיין אתה מבזה את הכנסת", "יולי כאן זו לא דיקטטורה", "אדלשטיין בלי רוב אתה לא יו"ר תתפנה!" ו"אדלשטיין תפנה את מקומך הכנסת לא שלך". המפגינים מחו על החלטתו של אדלשטיין לא לכנס את מליאת הכנסת לצורך בחירות של יו"ר כנסת חדש והקמת ועדות כנסת. לדבריהם, זה ריסוק הדמוקרטיה בישראל. כמו כן רוססה כתובת גרפיטי על ביתו של אדלשטיין שבה נכתב: "יולי הסובייט מוכר המדינה".

צפו בהפגנה:

כתובת גרפיטי על ביתו של אדלשטיין שרוססה אתמול. צילום הרצליה העיר שלי

בתוך כך, לפי נתונים שפרסם היום משרד הבריאות, מספר תושבי הרצליה המצויים בבידוד בשל חשש שנדבקו בנגיף הקורונה עומד על 1,327. אתמול (שישי) הודיע משרד הבריאות על שלושה חולים שהסתובבו בעיר. בנוסף להם, בעלי מעדניית יגאל בהרצליה פיתוח, יגאל יצקן, התריע בפני לקוחותיו שגם הוא נדבק בקורונה.

היום (שבת) מזג האוויר הנאה גרם לחלק מהתושבים להגיע לחופי הים בהרצליה להליכה רגלית בהם חופי אכדיה ואף נראו כמה גולשים בחוף השרון ובחוף הדרומי. זאת על אף הנחיות הממשלה להישאר בבתים. לדברי סגנית ראש העירייה עפרה בל, שעשתה היום סיור נרחב בחופי העיר, רוב התושבים נשארו בבתים ונשמעו להנחיות הממשלה.

עוד דיווחו תושבים שברחבי העיר נשמעו לא מעט תפילות שהתקיימו בבתים בשל סגירת חלק מבתי הכנסת בעיר. מבית הכנסת הגדול בצומת הרחובות בן-גוריון וסוקולוב נראו מתפללים נכנסים ויוצאים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מאיר

    יולי מכאן אני מחזק אותך מול הבולשיביקים השמאלנים האלו
    שיחליפו ממשלה ואז גם תוחלף עד שלא החליפו ממשלה אל תיתפנה

  2. מני

    אלו שהפגינו ליד הבית שלך הם הצביעו לך שתגיע למקום שני בבחירות הפנימיות בליכוד
    תשקר את השקרנים זה טוב

  3. נחמיה

    אני מאכל לכל האשכנזים שימשיכו להפגין עוד הרבה שנים בהצלחה..

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יולי אדלשטיין אל תוותר ואל תיכנע. כול אלו שהפגינו מול ביתך. הם עוכרי ישראל ותומכי טרור. שרוצים לחסל את מה שניקרא מדינה יהודית.אנחנו רואים שטובת המדינה והעם היהודי לנגד עינך. להבדיל אלף הבדלות מליברמן. שלא מעניין אותו לא העם היהודי ולא המדינה. ובנוסף הגיע הזמן שצהל והשבכ ישתיקו או ירדימו את ראש הנחש שהוא הבגץ. העם מבין שאין ברירה באים עלינו אוייבים מבית לכלותנו. ואנחנו צריכים לצאת למקומות ששם נימצאים ראשי הנחש ליגרור אותם לרחוב ולעשות להם מישפט ברחוב. אין ברירה אחיי היהודים זו שעת חירום יותר מאלף נגיפים. הם הנגיף של העם היהודי ברגע שנעקור אותו. יהיה גאולה לעם היהודי….

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר