מבצע חלוקת ארוחות חמות לקשישים בהרצליה. צילום דוברות עיריית הרצליה

העירייה חילקה 900 ארוחות חמות לקשישים. המבצע יחזור גם מחר ובחמישי. יש מתנדבים?

ניתן להצטרף לפעילות ההתנדבות באמצעות פניה למוקד 106 או דרך טופס באתר העירייה. בתוך כך, ערכו שירותי הרווחה של העירייה ומתנדבים יותר מ-1,000 שיחות טלפון עם קשישים בודדים בעיר. גם בבית חב"ד מסייעים בעריכת קניות וזקוקים למתנדבים

פורסם בתאריך: 23.3.20 19:22

900 ארוחות חמות חולקו אתמול לכ-300 קשישים ועריריים תושבי הרצליה במבצע שערכה העירייה באמצעות עובדי עירייה מכל האגפים שארזו אותן וכ-300 מתנדבים שחילקו אותן. בימים אלה, שרבים נמצאים בבידוד ובסגר בשל מגפת הקורונה, לאותם קשישים, ניצולי שואה ותושבים בודדים שהמצב לא מאפשר להם לצאת מהבית, אין מי שיעזור להביא להם צרכי מזון בסיסי או אפילו ארוחה חמה לקראת השבת. בעירייה הדגישו כי "ההפצה נעשית תוך שמירה על הוראות משרד הבריאות וללא מגע ישיר כשהמתנדבים כשהארוחות מונחות מחוץ לדלתם של הקשישים". עוד נמסר מהעירייה כי המבצע יחזור על עצמו גם מחר (שלישי), ביום חמישי וככל שיידרש.

חלוקת הארוחות החמות מצטרפת לאריזת וחלוקת 250 חבילות מזון לתושבים נזקקים שנעשתה ביום חמישי האחרון באמצעות 150 מתנדבים תושבי העיר ועובדי עירייה. בארגזים היו מוצרי מזון בסיסיים, סוכר, קמח, עוף, שימורים, ירקות ופירות. ראש עיריית הרצליה משה פדלון מסר: "בעת משבר זו עובדי העירייה שלנו נותנים את הלב והנשמה למען התושבים – ומתגייסים למשימות בלב חפץ. בשם כולנו אני רוצה להודות להם".

בנוסף, בימים האחרונים שירותי הרווחה של עיריית הרצליה ומתנדבים מהקהילות ערכו מעל אלף שיחות טלפון עם קשישים בודדים בעיר. בעירייה קוראים לתושבים: "אם יש לכם שכן או שכנה קשישים שחיים לבד – תתעניינו. גם אם אי אפשר להיפגש שיחת טלפון אחת היא עולם ומלואו. ניתן לפנות למרכז שליטה עירוני בטלפון 106 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע".

ניתן להצטרף לפעילות ההתנדבות בעיר באמצעות פניה למוקד 106 ודרך טופס שניתן למלא באתר העירייה. בעירייה מדגישים כי יהיו סבבים בין המתנדבים ולכן גם אלה שנרשמו וטרם פנו אליהם יקבלו הזדמנות להתנדב ולעזור.

בתוך כך גם בית חב"ד הרצליה מסייע למבודדים, קשישים ואנשים שלא יכולים לצאת מהבתים ופתח ביום חמישי שעבר קו חירום לעזרה בתקופת הקורונה באספקת תרופות וקניות בסיסיות. "עד כה הגיעו עשרות פניות וברוך השם עשרות הרצליינים נענו לקריאה והצטרפו למיזם", אומר הרב יצחק יוסף אמיתי, "אנו קוראים למי שזקוק לסיוע לפנות למוקד בהודעה כתובה וכן למעוניינים להתנדב בחלוקת אוכל חם או בעריכת קניות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. כהן גבריאל

    רוצה להודות לעירית הרצליה ומחלקת הרווחה על הקשר עם הקשישכהן הארוחות החמות יישר כוח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר