הפרסום של מצה שמורה של חב"ד הרצליה. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של חב"ד הרצליה

תלונה על הטעיית הציבור נגד חב"ד הרצליה בגלל קמפיין בו נכתב: "טועמים מצת חב"ד וניצלים מקורונה"

את התלונה הגישה עמותת הרצליה חופשית לוועדה מיוחדת במשרד הבריאות. רב מוסדות חב"ד בהרצליה: "יש תרופות רפואיות ויש מרפא של סגולה"

פורסם בתאריך: 29.3.20 14:38

עמותת הרצליה חופשית שלחה מכתב תלונה למזכירת הוועדה לבדיקת הטעיית הציבור במשרד הבריאות, דליה חנופה, בגין הטעיית ציבור תושבי הרצליה בפרסום של חב"ד. בפרסום נכתב, כי אכילת מצה של חב"ד מצילה מקורונה. בפרסום שהפיצה חב"ד הרצליה בפייסבוק וברחובות הרצליה נכתב: "טועמים מצת-חב"ד וניצלים מן הקורונה. הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א: באכילת מצה שמורה חב"ד, הכניסו אדמו"רי חב"ד את סוד הזוהר הקדוש שזהו מאכל הרפואה. אוכלים מצה שלמה וזוכים לרפואה שלמה!".

במכתב דורשת עמותת הרצליה חופשית לפעול מיידית כנגד המפרסם בכדי למנוע סכנה מציבור תושבי הרצליה. במכתב נטען כי "בתאריך 23.3.20 פורסם בעמוד הפייסבוק של 'חב"ד הרצליה' פרסום בולט עם האמירה: 'טועמים מצת-חב"ד וניצלים מן הקורונה'. הפרסום בפייסבוק אף מלווה בקמפיין פרסומי נרחב על לוחות המודעות ברחבי העיר הרצליה. להבנתנו, מדובר בפרסום מטעה שאף עלול לסכן את הציבור".

המודעה של חב"ד על לוח מודעות בהרצליה

תגובת הרב הלפרין, רב מוסדות חב"ד הרצליה והסביבה: "אנו שמחים על הסבת תשומת הלב לקריאתנו. לקבל מצה שמורה-חב"ד ולהינצל מהקורונה. בזוהר הקדוש מובא על מצה-שמורה שהיא 'מאכל האמונה ומאכל הרפואה'. כידוע יש תרופות רפואיות ויש מרפא של סגולה. כמו זו של המצה עליה מדבר הזוהר. ‏הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בכוונות עצומות החדיר במצות השמורה שנאפית במאפיות המשתייכות אליו את סוד הרפואה הסגולי מהזוהר! ואכן ניסי רפואה רבים ומדהימים התרחשו לחולים במגוון מחלות, אשר הבריאו לחלוטין כנגד כל הסיכויים! לכן כעת אנו מציעים לכולם את הסגולה הנפלאה, שהיא מצווה גדולה. מאהבתנו לכל הציבור היקר. כמובן שאנו שומרים בנאמנות את כל ההוראות וכך מציעים לנהוג לכל הציבור ואין בכך שום סתירה, אדרבה התורה מורה שבמקרה כגון זה יש לנהוג בהתאם לדעת המומחים. יחד עם זאת יש להבין שכל התופעה היא 'אצבע אלוקים' אשר כל הקידמה האנושית עומדת אין-אונים, הרי כדאי שנתקרב ל-ה' ומתוך אהבה ואחדות ישמע לכל תפילתנו ויחיש את ישועתנו מצרה זו עד לגאולה השלימה שזו אחד מהסימנים על ביאתה תיכף ומיד ממש".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. מוניקה

    אספר לכם שהבן שלי הצביע לשס כי הרב הבטיח להם שלא יחלו בקורונה ..אז מה מפתיע ???

  2. אמצעי

    הרי ברור שזה סגולה רוחנית ולא רפואית, תפיסקו לחרחר ריב ולזלזל בציבור שמוכח סטטיסטית בבחירות האחרונות ששווה עשרות מנדטים שאוהד מסורת ואוהד חבד . הרשע של ליל הסדר נקרא רשע לא כי אוכל לא כשר אלא כי הוציא את עצמו מעם ישראל. אתם הסוג הכי רע אתם מוציאים את עצמכם ויותר מזה אחרים מעם ישראל ועל זה אין תקנה . די לשנאה – בטח במצב שכולנו רואים כי אצבע אלוקים היא – שהוא רוצה באיחוד, בבית, בחישוב מסלול מחדש. ודי לצומת השרון שעל כל פיפס שלה הארגון הנוראי הזה – שותף לעבירה הזאת.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תוגה על הירסום – כעת נתווספו עוד כמ120 הזמנות לחבד בסוף נגלה שהרצליה החפשית היא קבוצה של חבד

  4. אבי

    חב"ד מחלקים מצות זה לא ביזנס.
    הגיע הזמן לאהבת ישראל. די לשנאה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עמותת הרצליה חופשית מורכבת מאנשים ממורמרים שאין בהם טיפת אהבת חינם לא לאחרים ובטח שלא לעצמם.
    כל מה שחב״ד עושים שורף לכם בעיניים ואתה מפרסמים דמגוגיה בגרוש על כל פיפס.
    כאילו מישהו דחף לכם מצה בכח! לא מאמינים? אין בעיה, תתקדמו, אין צורך להיתקע על כל דבר..
    מאחלת לכל אחד ואחת מכם שיהיה לכם רבע מהאהבת חינם והנתינה כמו שיש לאנשי חב״ד!! (ואני לא דתיה!)

  6. שליח הרבי

    אין על חבד לא היה ולא יהיה הרצליה החופשית אתם חיים בסרט

  7. סיגל

    אנשים שמאמינים בחבר דמיוני שאוהב רק אותם… למה שלא יאמינו גם בשטות הזו?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר