צילום אילוסטרציה

צאו אל החלון וצלמו: נפתחה תחרות צילומים ייחודית בהרצליה

100 התמונות המיוחדות ביותר יוצגו בתערוכה במרינה הרצליה עם החזרה לשגרה. צלמי שלוש התמונות שיגיעו למקומות הראשונים יזכו בפרס

פורסם בתאריך: 5.4.20 16:48

החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה מזמינה את תושבי הרצליה להשתתף בתחרות צילום, "זום אאוט", ולצלם תמונה מחלון ביתכם או המרפסת, "הממחישה את נוף הרצליה מחלונכם או את תחושתכם ביחס לחוץ ולטבע בתקופה מאתגרת זו".

מתוך הצילומים שיישלחו יבחרו 100 הצילומים הטובים ביותר ואלה יוצגו בתערוכה במרינה הרצליה עם החזרה לשגרה, כשיסתיים משבר הקורונה. שלושת הצילומים הטובים ביותר ייבחרו על ידי מבקרי התערוכה שיעניקו להם ניקוד, ועל ידי צוות שופטים מקצועי, ויזכו את הצלמים בפרס – פיקניק משפחתי מפנק על גבי יאכטה במרינה הרצליה.

"הצילום הוא כבר לא עניין טכני אלה שילוב של הבעה ואמנות היוצרים יחד שפה לכל דבר", אומרת יו"ר החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה וסגנית ראש העירייה, עפרה בל, שיזמה את התחרות, "דרך תמונה ביכולתו של כל אחד להביע רגש תחושה ולהשמיע קול, מצאנו לנכון דווקא בתקופה זו להעניק במה לתושבי העיר, במה בה יוכלו להביע את תחושתם ובהמשך לאפשר לכלל הציבור להתרשם מהצילום והתיעוד".

עפרה בל. צילום איציק בו דוסא

כל משתתף רשאי לשלוח לתחרות תמונה אחת בלבד, ובתנאי שצולמה מחלון הבית או המרפסת בהרצליה. המועד האחרון להגשת הצילומים הוא 25 באפריל בחצות. להרשמה ושליחת התמונה היכנסו לאתר מרינה הרצליה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר