מרכז העיר הרצליה. צילום: אסף אמר

העירייה עוברת "מהסברה למתן דוחות": 21 קנסות חולקו עד כה לעסקים ותושבים שהפרו את ההנחיות

"הפעילות נעשית בשיתוף המשטרה ובהתאם לתקנות לשעת חירום", מסרה העירייה. ראש העירייה פדלון: "ההנחיה להישאר בבתים מיועדת להציל חיים, פשוטו כמשמעו"

פורסם בתאריך: 6.4.20 12:20

עיריית הרצליה השיתה עד כה 21 קנסות על תושבים ועסקים ברחבי העיר שהפרו את הנחיות הממשלה בעת הסגר. לפי העירייה, שלושה קנסות בסך 5,000 שקלים חולקו לבעלי עסקים ו-18 קנסות בסך 500 שקלים חולקו לתושבים שהפרו את תקנות שעת החירום. מדובר בבתי עסק שנפתחו על אף שהיו אמורים להיות סגורים ואנשים שהיו רחוקים יותר מ-100 מטר מביתם מבלי שהיה לכך צורך חיוני.

מהעירייה נמסר כי "בסוף השבוע שעבר עלתה עיריית הרצליה מדרגה במאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, מהסברה למתן דוחות וקנסות. זאת, לאחר שבועיים של פעילות הסברתית מקיפה של עובדי אגף ביטחון, פיקוח וסדר ציבורי בקרב תושבים ועסקים ברחבי העיר להישמע להנחיות הממשלה. הפעילות נעשית בשיתוף המשטרה ובהתאם לתקנות לשעת חירום".

ראש עיריית הרצליה משה פדלון קורא לתושבים להישמע להוראות ואומר: "ההידבקות בנגיף היא סכנה ממשית. התרופה היעילה ביותר לקורונה היא מניעתה – ואני פונה לתושבים להבין כי ההנחיה להישאר בבתים ולא לצאת היא לטובתם ולטובת כולנו. היא מיועדת להציל חיים פשוטו כמשמעו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר