דודי אבוקסיס ז"ל. צילום מתוך עמוד הפייסבוק

טרגדיה בערב החג: דודי אבוקסיס מהרצליה נהרג בתאונת אופנוע

אבוקסיס, בן 42, נהרג בתאונת דרכים עצמית כשרכב על האופנוע שלו בכביש איילון, סמוך למחלף ארלוזורוב. הוא פונה לבית החולים במצב קשה, שם מת מפצעיו

פורסם בתאריך: 8.4.20 10:46

תושב הרצליה דודי אבוקסיס, בן 42, נהרג אתמול (שלישי) בתאונת דרכים עצמית כשרכב על האופנוע שלו בכביש איילון, סמוך למחלף ארלוזורוב בתל אביב. אבוקסיס היה עד לפני כמה חודשים הבעלים של הקיוסק הצמוד למאפית אמנות הלחם, בכניסה למרכז לב העיר ברחוב בן גוריון.

התאונה אירעה מעט אחרי השעה 20:00. חובשים ופארמדיקים של מד"א פינו את אבוקסיס לבית החולים איכילוב במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, שם מת מפצעיו. הלוויתו התקיימה היום בצהריים, יום רביעי, ערב חג פסח, בבית העלמין החדש בהרצליה.

"כולם אהבו אותו", מספר חבר של דודי ושל המשפחה אושרי אברג'יל, "כל מי שהיה פוגש אותו היה מעלה חיוך על הפנים. הוא אהב לחיות את החיים ואהב כדורגל. הוא היה איש עסקים והיה לו עד לפני כמה חודשים קיוסק בלב העיר. הוא כנראה נכנס במעקה בטיחות בצד הכביש, מה שהורג הרבה רוכבי אופנועים. הוא כל הלילה היה בין חיים למוות ונאבק על החיים שלו. הוא היה במשך כמה שעות בטיפול נמרץ מורדם ומונשם. הוא קיבל 42 מנות דם ועבר טיפולים וניתוחים. זו אבדה גדולה. היתה הלוויה מאוד קשה. המשפחה ממש ממוטטת וכואבת. אמא שלו התעלפה בבית הקברות. גם סגן ראש העירייה עופר לוי היה בהלוויה. הוא בן אדם צדיק. הוא מת ונקבר בערב החג. לא תהיה שבעה בגלל החג וגם לא יעלו לקבר כי זה חודש ניסן".

"דודי היה בחור מקסים, עדין ואוהב", מספר תושב העיר אבי ג'אנח, "הוא תמיד דואג להגיד שלום לכולם. הבוקר כשנודע לי שהוא נהרג בתאונת דרכים הייתי בשוק. אני חבר טוב של אחיו אלון, שאותו אני אוהב אהבת נפש, הוא כמו אח קטן. אני מאחל לאלון ולמשפחתו שיתחזקו ולא יישברו, שיהיה להם רק טוב ושלא יידעו עוד צער לעולם".

גילי מועלם, חבר של דודי ושל אחיו אלון, הוסיף: "דודי שיחק איתי במכבי הרצליה לפני 25 שנה. הוא בחור נדיר וטוב, משכמו ומעלה. עצוב כל כך. רק הטובים הולכים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. אור

    עצוב מאוד לא הכרתי אותו אבל קורע את הלב יום לפני ליל הסדר לאבד בחור צעיר כזה אין מילים. משתתף בצער המשפחה.

  2. Z-T700

    כאופנוען, תשמרו על עצמכם, סעו במהירות המתאימה לדרך. תהיו מרוכזים עירניים. בשום פנים ואופן אל תרכבו תחת השפעת אלכוהול או סמים!!
    ואל תפסיקו להתאמן. הרכיבה במגרשי חניה מבודדים תשפר את היכולות שלכם בצורה מדהימה.
    חייכם בידיכם.

  3. אילן

    עד מתי גדר הבטיחות תהרוג אופנוענים. זאת גדר בטיחות טובה למכוניות וגיליוטינה לאופנוענים . הרבה רוכבים נהרגים סתם, אם היה שמן או סולר על הכביש אז מחלישים וזה מניסיון אישי. תשקיעו בבקשה תוספת של משטח פלסטיק כדי שהרוכבים יפסיקו להיפגע בצורה קשה

  4. משה המאירי

    לא מספיק כל הקורונה ,וכל הגלות הזו ועדיין בן דוד לא הגיע וגם השנה עדיין לא זכינו לאכול מן הזבחים ומן הפסחים קראתי את הידיעה שעתיים לפני כניסת החג ונכנסתי להלם בתור מישהו שהיה קונה אצלו באופן קבוע כי היחידי בהרצליה שלא היה פתוח בשבת( מכיר גם את אחותו שתהיה בריאה שעד לפני כמה שנים עד שהתחתנה ועברה לפתח תקוה אם אינני טועה הייתה מתפללת קבועה אצלנו בבית כנסת בהרצליה)

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר