רגע של נחת: מי המשפחה שזכתה בתחרות הלגו המקוונת? צפו בסרטונים

"טוטם הדרקונים", "קורובוטיק" ו"חוף מנדלוביץ" הם הדגמים הזוכים בתחרות שבה השתתפו 34 משפחות משכונת נווה עמל. המארגנים מבטיחים: בקרוב התערוכה

פורסם בתאריך: 15.4.20 19:24

המשפחה שזכתה במקום הראשון בתחרות הלגו של שכונת נווה עמל שנערכה לפני שבוע וחצי היא משפחת פרי עם הדגם "טוטם הדרקונים". למקום השני הגיעה משפחת בביוף עם "קורובוטיק" ובמקום השלישי – משפחת מנדלוביץ עם "חוף מנדלוביץ".

ראש העירייה משה פדלון בירך את הזוכים בתחרות, שבה השתתפו 34 משפחות מנווה עמל שעמלו למעלה משבוע במרץ רב על הדגמים שלהם. כל משפחה שהשתתפה בתחרות התבקשה לבנות את הדגם שלה ולשלוח סרטון של 20 שניות שבו מישהו מהמשפחה מציג את הדגם. שלוש השופטות העניקו ציונים לפי הקריטריונים הבאים: 30 אחוז מקוריות, 30 אחוז אסתטיקה, 30 אחוז מורכבות ו-10 אחוז פרזנטציה.

"הרעיון עלה כשהבן שלי הציע שנעשה תחרות לגו בתוך המשפחה", מספרת תושבת נווה עמל גינת אנגל ברק שיזמה את התחרות, "בעקבות התכתבויות בקבוצת וואטסאפ של נשים בשכונה חשבתי שזה יכול לתפוס יותר טוב בשכונה, בין משפחות, אז הצעתי את הרעיון בקבוצה השכונתית והיו הרבה קופצים ומשם זה התפתח. במהלך אותו השבוע היו התכתבויות שיצרו מין מתח ורצף. מינינו שלוש שופטות וקבענו קריטריונים ופרסים. אחת השופטות פעלה להשיג חסות, שזה גם הוסיף קצת אקשן, ובהמשך גם הצלחנו לסדר לזוכים ברכה מראש העירייה. המשתתפים ממש השקיעו ויצרו עבודות מקסימות והשופטות עשו עבודה מעולה – הן הכריזו על הזוכים בקבוצה מהמקום השלישי לראשון כשכולם במתח ומתרגשים. אנחנו מתכננים בקרוב לעשות תערוכה של כל העבודות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר