רחוב סוקולוב בהרצליה. צילום אבי ציפסר

בשורה לבעלי עסקים בהרצליה: העירייה תעניק פטור מארנונה לשלושה חודשים

על פי תקנות משרד הפנים מלפני יומיים תעניק העירייה 100 אחוזי הנחה בארנונה לעסקים בחודשים מרץ, אפריל ומאי. "נוציא פרסום מסודר של כל הנהלים וההבהרות", מסרה העירייה

פורסם בתאריך: 23.4.20 16:07

עיריית הרצליה תעניק שלושה חודשי פטור מתשלום הארנונה לעסקים הזכאים, על פי החלטת משרד הפנים והתקנות שפורסמו בתאריך 21.4.20. כך מסרה העירייה. ההקלות מעניקות פטור מתשלום ארנונה לעסקים הזכאים, למשך שלושה חודשים; מרץ, אפריל ומאי 2020.

נציין שלפי תקנות משרד הפנים עסקים מסויימים לא יהיו זכאים להטבה כמו בנקים, חברות ביטוח, בתי מרקחת, חנויות מזון, שטחים חקלאים ועוד.

מהעירייה נמסר כי "בהמשך להנחיות המדינה, עיריית הרצליה בונה כעת את המנגנון ליישום עקרונות הפעולה בכל הקשור לסיוע לעסקים בעיר מתוך מטרה לסייע ככל האפשר. על פי המתווה העירייה תתן 100 אחוזי הנחה בארנונה לעסקים לשלושה חודשים, בחודשים מרץ-מאי. העירייה תוציא פרסום מסודר של כל הנהלים וההבהרות". מהעירייה נמסר עוד כי "על פי המתווה ההנחה היא לסוגי העסקים העומדים בקריטריונים שנקבעו בתקנות".

ראש העירייה משה פדלון אמר: "העסקים המקומיים הם הדופק הפועם של העיר, בעת זו אנו עושים ככל שניתן על מנת להקל ולאפשר לבעלי העסקים יציאה מהמשבר הנוכחי". מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא הוסיף: "העסקים בהרצליה הם נידבך מרכזי של הקיום העירוני ובימים אלו הערבות ההדדית והסיוע הם הערכים המנחים את פעולתנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר