חגיגות יום העצמאות בהרצליה. צילום עיריית הרצליה

בתמונות וסרטונים: כך חגגה הרצליה את יום העצמאות. צפו

חגיגות יום העצמאות בהרצליה נפתחו הבוקר בשיירת הצדעה לכוחות הביטחון והרפואה. בשכונות ברחבי העיר הוקמו מוקדי מוזיקה וריקודים והתושבים צפו בהם מהמרפסות. "החלטנו לא לוותר על השמחה", אומר ראש העירייה משה פדלון. צפו בחגיגות

פורסם בתאריך: 29.4.20 19:00

אירועי יום העצמאות בהרצליה נפתחו אמש בברכת ראש העיר, משה פדלון, לתושבים. לאחר מכן החל בפייסבוק העירוני חידון "מטמוני הרצליה" – חידון טריוויה על ההיסטוריה של העיר.

הבוקר, בשעה 10:00, נפתחו החגיגות בשיירת הצדעה לכוחות הביטחון, הרפואה, כיבוי אש ואיחוד והצלה שעברה בכל רחבי העיר. בנוסף, בכל השכונות בעיר הוקמו מוקדי בידור, שירה, מוסיקה וריקודים שבוצעו על ידי כוחות מקומיים ולהקת שבעת הכוכבים. הבימות מוקמו במקומות שבהם ניתן לצפות מהבתים ומהמרפסות. בעירייה אומרים כי אלפי תושבים התרגשו והשמחה הייתה רבה. במקביל, מעל השכנה כפר סבא התקיים מטס של חיל האוויר שחלף מעל בית החולים מאיר.

"בנסיבות המיוחדות שיצר הסגר לא יכולנו לצאת לחגוג ברחובות ולכן החלטנו לא לוותר על השמחה ולהביא את שמחת העצמאות אל בתי האנשים כך שכל אחד זכה ליהנות ולשמוח", אומר ראש העירייה משה פדלון. "אני מאחל בריאות וחזרה מהירה לשגרה לכל התושבים".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא הוסיף: "עיריית הרצליה הצליחה, תחת מגבלות הסגר, להרים פרוייקט מופלא של ארועי חג לתושבי העיר, ברוח הזמנים והתקופה.
תכנון וביצוע מעולים בהתבסס על כוחות מקומיים ומוכשרים. ההדים, התגובות והשמחה הספונטנית, מעידים על שהיה. אני מודה על עבודת הצוות המשותפת, בכל רמות התפקיד, שהוכיחה שוב את הכוח האיכותי שבעירייה".

חגיגות יום העצמאות בהרצליה. צילום עיריית הרצליה


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר