רחוב סוקולוב בהרצליה. צילום אבי ציפסר

עזרה בדרך? העירייה הקימה צוות עירוני שיבחן מתן סיוע לבעלי עסקים בהרצליה

בראש הצוות יעמוד מנכ"ל העירייה ויקחו בו חלק בין השאר סגנית ראש העירייה עפרה בל, סמנכ"ל העירייה, הגזבר ונציג אחד לאופוזיציה. בשבוע שעבר פנו חברי מועצה לראש העירייה והמליצו על הקמת צוות כזה. יריב פישר: "שמחים שהלחץ שהפעלנו הצליח"

פורסם בתאריך: 4.5.20 08:04

ראש עיריית הרצליה משה פדלון הודיע אתמול (ראשון) לחברי מועצת העיר על הקמת צוות עירוני, בראשות מנכ"ל העירייה, לבחינת סיוע לעסקים קטנים ובינוניים בעיר שנקלעו לקשיים בעקבות משבר הקורונה. בשבוע הקרוב, כתב פדלון, יתואם מפגש של הצוות באפליקציית זום.

נזכיר כי בשבוע שעבר פנו חברי מועצה מהאופוזיציה במכתב לפדלון ובו המליצו על הקמת צוות מיוחד בראשות מנכ"ל העירייה, חברי מועצה ובכירים נוספים שידון בנושא האפשרות של העירייה לסייע לבעלי העסקים ו"ייפגש עם נציגי העסקים בעיר, עם גורמים בתחום הבנקאות ועוד, על מנת לגבש תוכנית סדורה לטיפול בעסקים בעיר". הם ביקשו להקים את הצוות עד 3 במאי, ולהביא את המלצותיו לאישור מועצת העיר עד 13 במאי. קודם לכן פנה לפדלון גם חבר הקואליציה אורן אוריאלי והציע שהעירייה תקים קרן הלוואות עירונית כדי לסייע לעסקים שנקלעו למשבר.

במכתב ששלח אתמול פדלון לחברי המועצה הוא כותב כי: "בהמשך להודעתי ביום חמישי, 20.4.30, אני ממנה צוות עירוני לבירור סוגיות שונות הקשורות לסיוע העירוני להמשך פעילותם של עסקים קטנים ובינוניים בעיר הרצליה. יש לציין כי נושא זה יהיה כפוף לייעוץ משפטי, שכן חלות על הרשות מגבלות משפטיות רבות בנושא".

בראשות הצוות יעמוד כאמור מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא והמשתתפים האחרים בצוות הם סגנית ראש העירייה עפרה בל, יו"ר מינהלת העסקים ברחוב סוקולוב חבר המועצה ירון עולמי, חבר מועצה מהאופוזיציה לבחירת האופוזיציה, סמנכ"ל בכיר בעירייה ג'ו ניסימוב, סמנכ"ל פרויקטים בעירייה עו"ד אהוד לזר, גזבר העירייה רו"ח רוני חדד, מנהל אגף הכנסות העירייה רו"ח שלומי אסולין, מנהלת אגף נכסים וביטוחים עו"ד קרין שדה ומנהל מחלקת פיתוח עסקי יאיר גבאי.

"עיריית הרצליה חייבת לפעול למען העסקים בעיר", אומר חבר המועצה מהאופוזיציה יריב פישר שיזם את הפנייה לפדלון בשבוע שעבר, "אנחנו שמחים שהלחץ שהפעלנו יחד עם בעלי העסקים בעיר הצליח, ותוקם ועדה שתבדוק איזה צעדים ניתן וצריך לעשות. יש המון צעדים שעירייית הרצליה חייבת לעשות לטובת העסקים בעיר, והמטרה היא לפעול ביחד בשיתוף עם בעלי העסקים".

יריב פישר. צילום פרטי


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר