עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה
בניין עיריית הרצליה. צילום דוברות העירייה

עובדי עיריית הרצליה חזרו לעבודה. עדיין לא מתאפשרת קבלת קהל

התושבים יוכלו לקבל שירות באמצעים דיגיטליים עד להשלמת אמצעי המיגון המתאימים. בכניסה לבניין העירייה מתבצעת מדידת חום

פורסם בתאריך: 4.5.20 13:05

רובם המוחלט של עובדי עיריית הרצליה חזרו היום (שני, 4.5) לעבודה במשרדי העירייה, למעט עובדים שמכורח הנסיבות לא יכולים לחזור לעבודה דוגמת מצילים בחופי הים שנמצאים בחופשה או עובדים שעתיים כמו סייעות מחליפות בגני הילדים. העירייה טרם פתחה לציבור את קבלת הקהל, וזו אמורה להפתח בימים הקרובים לאחר שהעירייה תשלים הקמת אמצעי מיגון מתאימים. יחד עם זאת, מסרה העירייה כי "בכל נושא ניתן לקבל מענה מהיר ויעיל באמצעות – טפסים מקוונים באתר העירוני, בדוא"ל או באמצעות הטלפון, בשעות המענה באגפים השונים (כפי שמתפרסמות באתר העירייה)".

עוד נמסר מהעירייה כי בוצעו התאמות מיוחדות בכניסה לבניין ובמשרדים השונים ושבהתאם להנחיות מתבצעת מדידת חום מיד בכניסה לבניין העירייה. "הבאים נדרשים לחטא את ידיהם באלכוג'ל, שנמצא בכניסה וכן בכל קומה ומוצעות להם גם כפפות. בימים הקרובים ימוגנו עמדות קבלת הקהל באמצעות מגן פרספקס, כל מקבל קהל מקבל מסכת פנים שקופה, מסכת ניתוח וכפפות ויתבצע ריווח בין הממתינים. בכל הקומות וכן במעליות נתלו שלטים עם ההנחיות המסבירות כיצד לנהוג כדי לשמור על הבריאות", נמסר.

ראש העירייה משה פדלון: "עיריית הרצליה ממשיכה, היום כמו קודם, לתת לתושבים את השירות המיטבי תוך הקפדה על השמירה על הבריאות. העובדים הם עמוד השדרה של העירייה ואני שמח על חזרתם כחלק מהחזרה ההדרגתית של המשק והחיים בכלל לפעילות".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא אמר "החזרה המלאה של עובדי העירייה מאפשרת לנו להעניק לתושבים את העשייה העירונית המיטבית שאנחנו מורגלים לה, כמובן תוך הקפדה מרבית על הנחיות הבריאות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר