מסעדת טאבולה. צילום: נתי חדד
מסעדת טאבולה. צילום: נתי חדד

פדלון קורא להחזיר את המסעדות לפעילות במהירות האפשרית. כך הוא מציע לעשות זאת

מדידת חום בכניסה, שימוש בחניות לטובת פריסת השולחנות והכסאות ושימוש בתפריטים חד פעמיים: ראש עיריית הרצליה הציג ליו"ר מרכז השלטון המקומי מתווה להחזרת בתי הקפה והמסעדות לפעילות מיידית כדי שזה יעביר אותו לראש הממשלה

פורסם בתאריך: 5.5.20 07:36

לפי מתווה הממשלה לחזרה לשגרה צפויים בתי הקפה והמסעדות לחזור לפעילות רק בסוף החודש, ב-31 במאי, או אפילו מאוחר יותר, ב-17 ביוני. אבל ראש עיריית הרצליה משה פדלון מציע מתווה לפיו פתיחת בתי הקפה והמסעדות תעשה מוקדם יותר, ובמהירות האפשרית.

"ניתן להשיב לפעילות ענף זה ללא כל חשש בהתאם ליישום הכללים שכבר הוגדרו על ידי משרד הבריאות. הפיקוח העירוני, אשר הוסמך כבר על ידי הממשלה באמצעות התקנות, יוכל לאכוף את הנחיות משרד הבריאות גם לעניין זה", כתב פדלון בפנייה אתמול ליו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, כדי שזה יעביר אותה לראש הממשלה נתניהו, ופירט את מאפייני המתווה: שמירת היגיינה ומדידת חום לאנשי הצוות וללקוחות בכניסה לבתי הקפה או המסעדה; מתן היתר על ידי רשות רישוי העסקים העירונית לשימוש במרחב הציבורי, בדגש על חניות, לטובת פריסת השולחנות והכסאות בכפוף לכללי הבטיחות; עריכת הזמנה מראש כדי למנוע התקהלות; הגבלת כניסה לבית קפה או מסעדה של עד 25 איש; שמירת מרחק של שני מטרים בין שולחן לשולחן; מיגון צוות העובדים, צוות המטבח והמלצרים במסכות והצטיידות בתפריטים חד פעמיים לשימוש הלקוח.

משה פדלון. צילום עזרא לוי

"ברשויות מקומיות רבות פועלים בתי הקפה והמסעדות כמחולל כלכלי מקומי מרכזי", כתב פדלון, "בתי עסק אלו מאפשרים חזרה תקינה לפעילותם של איזורי תעסוקה, מרכזי הייטק ואיזורי מסחר ומהווים בעצמם מעסיק מרכזי ומקור פרנסתם של רבים. לפיכך, חזרתם לשגרה של בתי הקפה והמסעדות היא פעולה הכרחית וחיונית להמשך תפקודה וחוסנה של עיר". הוא הוסיף כי "זהו אינטרס ראשון במעלה להשיב באופן מחושב ושקול את החיים העירוניים לשגרה ולאפשר לקהלים השונים לתפקד ולפעול בהתאם להוראות ולנהלים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר