רב"ט נועם צרפתי (מימין) וסמ"ר לידן אמסלם. צילום דובר צה"ל

אלוף סקייטבורד ועולה מיפן: שני חיילים מהרצליה נבחרו למצטייני מח"ט

בטקס מצומצם בגלל מגבלות הקורונה, שהתקיים השבוע, קיבלו רב"ט נועם צרפתי וסמ"ר לידן אמסלם, לוחמים בחטיבת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף, אות הצטיינות ממפקד חטיבת אפרים

פורסם בתאריך: 8.5.20 08:51

תושבי הרצליה רב"ט נועם צרפתי וסמ"ר לידן אמסלם הם מצטייני מפקד חטיבת אפרים ליום העצמאות. השניים הם לוחמים בגדוד קדם של חטיבת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף. בטקס שהתקיים ביום שני השבוע, במתכונת מצומצמת עקב נהלי הקורונה ושודר גם בשידור חי באינטרנט, קיבלו השניים אות הצטיינות ממפקד חטיבת אפרים אל"מ יפתח נורקין.

"לפני הגיוס רציתי להתגייס לחטיבת החילוץ, רציתי לשרת בקו חי"ר, בגדוד מעורב", מספר צרפתי, "עניין אותי שבנוסף לזה שהתפקיד הוא לוחם בחטיבת חי"ר יש גם את מקצוע החילוץ. לפני השירות הייתי אלוף הארץ בסקייטבורד. אני אוהב את מה שאני עושה, למרות שזה לא קל להיות לוחם ודורש מאמץ רב, לילות בלי שינה, ביצוע מעצרים ופעילויות ועוד מספר משימות שצריך לבצע. במצב חירום יש הקפצות לכל מיני מקומות על מנת להציל חיים. אתה מרגיש שאתה עושה משהו חיוני בשביל המדינה".

אמסלם, חצי יפני, התגורר ביפן עד גיל עשר וכרגע גר בהרצליה ומשרת כלוחם בפלוגת קרן בגדוד קדם של חטיבת החילוץ וההצלה של פיקוד העורף. "לפני הצבא לא ידעתי בדיוק לאן אני רוצה להתגייס", הוא אומר, "שיבצו אותי כלוחם חילוץ ועברתי הכשרה בה הרווחתי חברים לכל החיים והכרתי מפקדים מעולים. אני משרת כלוחם כמעט שנתיים ואת רוב השירות שלי עשיתי באיו"ש. היינו במעצרים, הפרות סדר. כשאנחנו תופסים קו באיו"ש, אני מרגיש שאני באמת שומר על התושבים וכשהם מוקירים תודה, וזה תמיד עושה טוב בלב. אני מנסה לעשות את הכי טוב שאני יכול. זה לא שאני מיוחד, יש עוד מלא כמוני. אני יכול לסמן כמצטיין כל חייל בפלוגה שלי".

בטקס שהתקיים ביום שני השבוע אמר מפקד החטיבה אל"מ נורקין: "השנה אנחנו מציינים את טקס המצטיינים במתכונת קצת אחרת, אך חגיגית ומרגשת לא פחות. במעמד הזה נוקיר את תודתנו לחיילים, לנגדים ולקצינים שפועלם משמש דוגמא ומופת לנו ולחברה כולה. צה"ל נשען על מפקדים וחיילים איכותיים. עלינו להבין את גודל המחוייבות והאחריות שעל כתפינו, ולהמשיך לשמש דוגמא ומופת לחברה כולה. מצטיינים יקרים, המשיכו לשאוף למצויינות – לא לשלמות. זכרו כי זו היא דרך חיים ואין לי ספק שתגיעו רחוק".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר