החוף הדרומי בהרצליה, 8 במאי. צילום אסף אמר

הגל השני בדרך? צפו בהמונים רוחצים בחוף בהרצליה, למרות האיסור

מאות בני אדם ניצלו את מזג האוויר השרבי וירדו אל החוף בהרצליה, חרף ההנחיות האוסרות על שהייה בחופים למעט פעילות ספורטיבית. העירייה: "ראש העירייה התריע על הנושא בפני מנכ"ל משרד הבריאות כבר בשבוע שעבר. העירייה פנתה למשטרה"

פורסם בתאריך: 8.5.20 15:16

החוף הדרומי בהרצליה מלא היום (שישי) ברוחצים ומבלים, חרף ההנחיות האוסרות על שהייה בחופי הים. בסרטונים שמופצים ברשתות החברתיות בהרצליה נראים מאות בני אדם שניצלו את מזג האוויר השרבי וירדו אל החוף. נזכיר שלפי ההגבלות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה מותר מעבר בחוף הים כדי לבצע פעילות ספורטיבית בלבד, ללא שחייה, והקנס על הפרת ההנחיות הוא 500 שקלים. עוד נזכיר שעונת הרחצה טרם נפתחה בגלל התפשטות הקורונה ואין מצילים בחופים.

הסרטונים הופצו בקבוצת הפייסבוק הרצליה העיר שלי שמנהל תושב העיר אסף אמר. "זאת סיטואציה מאוד בעייתית. לא מספיק כאן הפיקוח העירוני כדי לטפל בזה. צריך יחידות של יס"מ כדי לסלק את כל האנשים האלה הביתה", אומר אמר, "זה ממש נורא כי אנחנו נחטוף התפרצות חוזרת מהר מאוד. היה אפשר לחסום את החניונים באזורים שליד החוף כדי שלא יוכלו להכנס אליהם עם רכבים, אבל למנוע את הכניסה של האנשים זאת בעיה מאוד קשה וזה משהו שצריך להיפתר ברמה הלאומית".

תגובת העירייה: "כבר בשבוע שעבר פנה ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אל מנכ"ל משרד הבריאות והזהיר מפני מצב בו המוני אנשים יגיעו לחוף הים והדברים יצאו מכלל שליטה. ראש העירייה ביקש, בשם רשויות החוף, ממשרד הבריאות לקחת אחריות ולקבוע מתווה הפעלה והנחיות ברורות לגבי האכיפה בחופים, אך לא נענה. לדברי פדלון 'החידלון והאדישות של משרד הבריאות לנעשה בחופים יעלו לציבור מחיר יקר'". מנכ"ל עיריית הרצליה, יהודה בן עזרא, פנה הבוקר למשרד הבריאות בדרישה להציב מצילים בחופים בכפוף למתווה הפעלה, ומסר: 'החשש הגדול שלי הוא לא רק מפני גל שני של הדבקה – אלא מסכנת נפשות מיידית לחיי אדם באין מצילים בחוף'. במקביל פנתה העירייה למשטרת ישראל שתפעיל לאלתר את סמכותה בשטחי החוף".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. שחר

    נראה לי שאנשים היסטריים מדי. (לך תקים מדינה של יהודים…)
    קורונה זאת מחלה של בני 80, שצפופים בבית אבות.
    זאת לא מחלה של צעירים באוויר הפתוח בסביבה מלוחה.
    שמחתי להסביר…

  2. טליה

    לא הבנתי מה ההבדל בין התקהלות בים להתקהלות בבית. כבר כל עם ישראל שחרר את הרסן, נפגש ומתקהל. חברים פוגשים חברים, הורים פוגשים ילדים, סבים וסבתות פוגשים נכדים… הים הוא פשוט דוגמא חיה לכך כי זה מקום נורא חשוף. לא הבנתי את השרירותיות של 'זארה' כן וים לא. לא מבינה את ההיטפלות לטפל ובכלל.. לא מבינה. לא מבינה כי הדבר היחיד שהמדינה הזו הייתה צריכה לעשות עם החזרה לשגרה זה הסברה טובה. אבל המדינה שלנו לא טובה בהסברה, היא טובה בהפחדה. מאוד טובה בהפחדה.

  3. מני

    עריית הרצליה תירדוף אישה דתיה על דוח
    אבל פריצות בים ולעבור על החוק בסיכון שכולם יהיו חולים זה גאווה להרצליה

  4. שלומי

    מזהירים מהתפרצות של גל שני ואנשים באלפיהם מזלזלים בהוראות.
    אבל על הסיפור של החרדים עשו מטעמים.
    בושה! תקשורת חרטטנית!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר