פארק הרצליה. צילום עזרא לוי
פארק הרצליה. צילום עזרא לוי

אפשר ללכת לפארק עם ספר: פארק הרצליה נפתח, מחר תפתח הספרייה הראשית

מתקני המשחק בגינות השעשועים עדיין לא מותרים לשימוש אבל מתקני הכושר כן. הספרייה הראשית ברחוב סוקולוב תפתח מחר והספריות האחרות יפתחו בהדרגה בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 12.5.20 07:34

פארק הרצליה נפתח אתמול לאחר שבועות ארוכים שבהם היה סגור לפי הנחיות הממשלה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. מתקני המשחק בפארק עדיין לא מותרים לשימוש אבל מתקני הכושר כן. כמו כן נפתחו הגינות הציבוריות ברחבי העיר וגם בהן, כאמור, חל איסור להשתמש במתקני המשחקים.

מהעירייה נמסר: "שימו לב, משבר הקורונה עדיין כאן. יש לפעול לפי הנחיות משרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה, לעטות מסכה, להימנע מהתקהלויות ולהקפיד על שמירת מרחק בין אדם לאדם ועל כללי ההיגיינה. כלל הנכנסים והשוהים בפארקים ובגינות הציבוריות ברחבי העיר יהיו בבריאות שלמה, ללא חום וללא תסמינים הקשורים לקורונה. תבלו".

בתוך כך הודיעה העירייה על פתיחה הדרגתית של הספריות העירוניות בעיר. ספריית ההשאלה הראשית, ברחוב סוקולוב תפתח מחר (רביעי) ובמהלך השבוע הבא יפתחו בהדרגה שאר הספריות. בספריות תתבצע אך ורק השאלת ספרים, שתיעשה מתוך האוסף הנמצא בפועל במדפי הספריות. לא תותר קריאה של ספרים או עיתונים במקום, לא יתקיימו חוגים לילדים ולא יותר שימוש במחשבים ובמשחקי ילדים. קוראים המחזירים ספרים יביאו אותם בתוך שתי שקיות (שקית בתוך שקית) ויניחו את הספרים בארגזים שיעמדו בכניסה לספרייה. כל מנוי יהיה זכאי לשלושה ספרים, ללא קשר לזכאותו.

מספר המבקרים בספרייה הראשית יוגבל ל-8-6 נכנסים בו זמנית. בספריות נוף ים, הרצליה ב', ויד התשעה תוגבל הכניסה לשלושה אנשים בו זמנית. בספריית נוה ישראל תוגבל הכניסה לאדם אחד בו זמנית. הכניסה לספריות תהיה בהתאם להנחיות הכוללות עטיית מסכת פנים ואף, שמירת מרחק של שני מטרים בין אדם לאדם, חיטוי ידיים או לבישת כפפות, מדידת חום, רישום בכניסה וחתימה על הצהרה המאשרת את בריאות הנכנס.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מה עם מגרשי הכדורסל

    אם מתקני הכושר נפתחו, מדוע לא פותחים את הספורטק????

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר