אוטובוסים של מטרופולין. צילום עזרא לוי
אוטובוסים של מטרופולין. צילום עזרא לוי

רוב קווי הסעות התלמידים חזרו לפעול הבוקר. כולם יחזרו לפעול עד יום רביעי הבא

ראש עיריית הרצליה ומחזיקת תיק התחבורה פנו למשרד התחבורה כדי שיחזיר את הקווים לפעילות. אתמול נערכה שיחה בין נציגי המשרד לעיריית הרצליה ולחברת מטרופולין והוחלט להחזיר את הקווים לפעילות החל מהבוקר ובימים הקרובים

פורסם בתאריך: 20.5.20 10:48

החל מהבוקר (רביעי) הוחזרו רוב קווי ההסעות לתלמידים שבוטלו בהוראת משרד התחבורה והקווים כולם יחזרו לפעול באופן מלא עד יום רביעי בשבוע הבא. כך נודע לצומת השרון. הבוקר חזרו לפעול הקווים 94, 96, 88 ו-81. קו 85 טרם חזר לפעילות.

אתמול הוציאה עיריית הרצליה הודעה לתקשורת לפיה ראש העירייה, משה פדלון, קורא למשרד התחבורה שלא לבטל את הקווים קווים 81, 85, 88, 94, 96 המשמשים גם קווי תלמידים. פדלון ומחזיקת תיק התחבורה דניאל אייזנברג-צדיקים פנו למשרד במכתב דרישה להחזיר את הקווים לפעילות ואף להגדיל את תדירות הקווים בשעות העומס.

"ברוב קווי התלמידים בהרצליה בשגרה נוסעים למעלה מ-23 ילדים בממוצע לנסיעה", כתבו השניים, "עיריית הרצליה השקיעה ומשקיעה משאבים רבים בקידום השימוש בתחבורה הציבורית ולא היינו רוצים שתושבים יעברו להשתמש ברכב פרטי, בהיעדר שירות תחבורה ציבורית".

גורם במשרד התחבורה המעורה בפרטים מספר לצומת השרון כי אתמול נערכה שיחה בין נציגי משרד התחבורה לעיריית הרצליה ומטרופולין והוחלט להחזיר את הקווים החל מהבוקר ובימים הקרובים לפעילות. חלק מהקווים חזרו לפעילות היום וחלקם יחזרו לפעול לכל המאוחר ביום רביעי בשבוע הבא.

במשרד התחבורה מסבירים כי לא החזירו עדיין את קווי האוטובוסים במדינה לפעילות מלאה והם נאלצו להתמודד עם פתיחת מוסדות החינוך מעכשיו לעכשיו. "הקווים הללו בוטלו כי ממילא בתי הספר לא היו פתוחים", מסביר הגורם. "בשיא תקופת הקורונה רק 25 אחוז מהקווים פעלו. לאט לאט זה השתחרר. העובדה שבתי הספר חזרו לפעילות פתאום תפסה את התחבורה הציבורית לא בשיא הפעילות ואם יוחזרו קווי התלמידים מן הסתם תהיה פגיעה בקווים אחרים שאותם מתגברים כדי לא להשאיר נוסעים בתחנות. בכל מקרה החזרה נעשית בהדרגתיות תוך ראיית הצרכים הכוללת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר